Krabi

Krabi

vakanties Krabi

We hebben een aantal aanbieders voor Krabi voor je op een rij gezet:

Thailand Kids
Van Verre

Reviews over Krabi

• 9Romy Oostveen24-11-2018

Onvergetelijk

Krabi ready?! Pak je bikini, avondjurkjes, slippers tot aan goede schoenen want in Krabi kan alles. Het is een heel gezellig stadje, je kan overdag naar de Phi Phi eilanden, surfen op de mooie stranden.. Avond’s zijn er marktjes met lekker eten, zelf gemaakte spullen. Er is langs het strand ook een leuke boulevard waar het erg gezellig is met verschillende barretjes, kraampjes met heerlijke fruit shakes ‘ you really need to try that’! Het is echt een plek om tot rust te komen maar ook zeker avontuurlijk te zijn. You will fall in love with this place.

• 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Glenn van de Voorde03-11-2018

Fantastisch en prachtige natuur

Moet je echt gezien hebben als je in Thailand bent!

• 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in november 2016

• 7Ramona13-04-2018

Mooie plek. Goed eten en heerlijk relaxen

Schitterend mooie plek. Vond alleen de stranden vies. Overal ligt afval. Maar je kon voor een klein bedrag met een bootje naar een eilandje in de buurt waar het strand top was

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 5Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Roel30-07-2017

Leuk, als je voor het eerst een verre reis maakt.

Oa nang, veel toeristen, zelfs in het laagseizoen ( juli/augustus) En die gaan allen naar dezelfde eilanden en andere tours, waardoor de foto's van de touroperators en de verhalen van bijvoorbeeld: een rustig eiland zeker niet kloppen. Honderden chineesen met oranje zwemvesten in een prachtige mooie baai, verpesten het plaatje behoorlijk en denk je een lekker biertje of andere alcoholische versnapering te verkrijgen op een eiland tour, dan kom je bedrogen uit. Met uitzondering van Railey beach, wat ook een stukje varen is, maar.. dat is in mijn ogen ook het enige strand wat voor weinig extra (€.6.-) toch een mooie tropische uitstraling heeft , en meer te bieden als bijvoorbeeld Hong islands (€.30.-) Met meerdere kun je beter privé een tour regelen, dan krijg je waar voor je geld !

• 5Sfeer in stad

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

januari 2014

• 8Evelien10-02-2014

Gekend voor de rotsen in de zee

Prachtig blauw water, typische vissersbootjes, excursies mogelijk op zee

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in januari 2014

• 0its_me_mayo27-11-2011

Super!!

Erg gezellig en mooi plaatsje. Of je nou lekker wil relaxen, eten, of winkelen.. voor ieder wat wils!

• 9Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 6Rob en Jo31-10-2011

Town weinig te doen

Krabi town heb je binnen een dag gezien, verblijf beter in AoNang

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9RolandenLinda28-11-2010

fantastische plek, zonder massa toerisme

Hebben hier drie heerlijke dagen gehad. Hier komt nog niet de massa toerisme, tenminste toen wij er waren, en dat was alweer in 2005. Je kunt hier fantastische excurie's maken naar de vele onbewoonde eilanden maken, en genieten van de prachtige standen en het uitzicht. Als jr brood meeneemt kun je de vissen voeren, uit het niet komen ze er met velen. Boulevard van Krabi is ook erg sfeervol met mooie terrasjes met goed eten. Een plek om nog eens terug te komen.

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2005

• 10jansen21-08-2010

krabi stad of ao nang

Wij hebben 2 dagen in krabi stad gezeten. Let op dit zijn 2 totaal verschillende plaatsen. Krabi stad is nauwelijks gericht op toeristen. Ao nang wel! Beide plaatsen zijn leuk. Het is maar net wat je wil. Vanuit beide plaatsen kun je een excursie boeken. De kayak tour is super leuk. Wij hadden een halve dag gedaan in combinatie met een olifantentour. De olifantentour vonden wij minder. De olifant werd geslagen met een soort hamer. Aan het einde van de rit zagen we bloed op zijn hoofd. Is dit normaal tijdens zo'n tocht? Wij wisten het niet en hadden er een vreemd gevoel bij! De zee kayak is echt een topper. Halve dag vonden weer dan lang genoeg. In krabi stad zaten 2 goede italianen. Viva is er 1 van. Maar sta je bij viva voor de deur met je rug. Ga links af tot aan het einde van de straat en daar moet je recht. Die italiaan vonden wij beter! De trip naar tiger cave ook goed te doen vanuit krabi stad. De overtocht naar phi phi is goed geregeld. En ook de moeite waard!

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur