Hotel Silver Sands Resort

1 review over Hotel Silver Sands Resort in het Nederlands

Top plek !!!

robbert
12-7-2010

In september 2009 zijn we 4 dagen in dit "resort"geweest. Je kan kiezen voor de hotelkamers aan de straatkant die splinternieuw zijn of de huisjes richting het strand. De hotelkamers zijn klein maar hebben we een heerlijk zacht europees bed, een regendouche en tv met sat verbinding. In het rustige seizoen hebben we een mooie deal kunnen maken met de engelse eigenaar van het hotel.

Aan het strand kan je prima eten voor een nette prijs, en daarna lekker nog een koud drankje liggend in de fatboy`s. Maar de echte thai kenners weten de plekjes te vinden in het centrum. Ligging is top!

Stel je van het zwembad niets voor, hier voel je je eensardientje en wordt veelal gebruikt voor duik introductielessen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silver Sands Resort in Koh Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silver Sands Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silver Sands Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.