Hotel Nangyuan Island Dive Resort

Thailand, Thailand, Koh Tao

7.5Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Nangyuan Island Dive Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Nangyuan Island Dive Resort

• 7Leandra197502-08-2010

Super voor een paar dagen, bij mooi weer

Wij hebben op dit resort onze PADI cursus gedaan. Dit neemt een dag of 3/4 in beslag. Het is hier een top duik locatie. Veel variatie in vissen en diverse riffen. Ook kant duiken zijn uitstekend te doen. Het complex kent diverse soorten bungalows. Beneden aan het strand het duurst in prijs, bovenaan op de berg in het bos het goedkoopst. Wel moet je dan steeds een aantal minuten extra klimmen en dan dat is in de hitte niet altijd prettig. De goedkopere kamers hebben geen airco. De stroom is ook maar beperkt aanwezig, dit omdat er geen vaste verbinding is met Koh Tao zelf. Plastic afval is streng verboden, dit om de natuur te behouden. Nadelen zijn er ook, zo vaart er maar beperkt een boot naar Koh Tao en kun je dus s avonds niet even iets drinken nabij de pier. Het enige restaurant op het mini eiland was goed, maar prijzig. En met regen ben je het hier heel snel zat want er is verder niets te doen! DVDs kijken, die kun je nl gratis lenen bij de receptie. Er is geen zwembad.

• 8Jasper Nieuwenhuizen17-01-2010

Wat een schitterende locatie

Drie eilanden, verbonden door een strand. En wat een duiklocaties, zo voor de deur. Moeite om Haaien te spotten in Egypte, hier gegarandeerd bij de diepe duik! Dvd speler aanwezig met gratis films. Minder punt schoonheid kan beter.

0 tips over Hotel Nangyuan Island Dive Resort

0 vragen over Hotel Nangyuan Island Dive Resort