Sorteren

Reviews over Koh Tao

Koh Tao: diving paradise

Siets85
    14-5-2018

Koh Tao is het meest zuidelijk gelegen eiland van Thailand, een klein paradijs.

Het schijnt enorm mooi te zijn om te duiken en snorkelen omdat het water heel helder is en er veel verschillende vissen en koraalriffen te zien zijn.

Vanuit Surat Thani sta je na zes uur stuiteren op de wilde golven met een catamaranboot in de haven van Koh Tao, maar je kunt ook vanuit Chumponh komen, dan ben je er in anderhalf uur. Tip: Google even hoe je ergens het snelst komt.. dat waren wij vergeten.

Koh Tao is vrij klein en erg gezellig. Er worden iedere avond beachparty's georganiseerd en je kunt kiezen uit prachtige hutjes om te slapen. Ik heb nergens een mooiere zonsondergang gezien dan daar op het strand en de vis die je er kunt eten, komt recht uit de zee. Dit eilandje is populair onder jongeren, gezinnen zie je er nauwelijks. Pas op als je een scooter huurt, want de wegen zijn slecht onderhouden. Buiten dat: zeker een aanrader!

Snel weer

Marinus
    9-5-2018
    Top eiland en ga hier zeker duiken

Een mooi klein eiland zeker voor duikers.

Fred
    25-7-2016

Het is een duik eiland super goedkoop.

Voor de rest heb je het na 3 a 4 dagen gezien.

heerlijk eiland, nog geen massa tourisme

Trijntje (Trudy) Snijder
    11-5-2016
    Spannenede bergweggetjes, mooi weer natuurlijk, lekker eten, leuke mensen, mooi strand, helder water, prachtig snorkelen. Echt een vakantie droomeiland!

Mooi eiland van dat stukje wat we gezien hebben

AM Capel
    3-6-2015