Sorteren

vakanties Koh Tao

Reviews over Koh Tao

Echt een paradijs maar wel heel rustig!

Monique ten Hoeve
    28-5-2017

Alles super,de mensen heel aardig en lief!Niets was ze teveel en het hele paradijs heel netjes onderhouden!Het strand werd iedere dag super glad gemaakt.Heel mooi koraal voor de deur en prachtig uitzicht.Misschien de drankjes iets te duur in vergelijking met alle buren!!!!

Fantastisch resort

Mario
    21-2-2017

Wij Nederlanders klagen wat af over de hotels en of resort .

Sensi Paridise is gewoon fantastisch De huisjes zijn geweldig romatisch en sfeervol ingericht en ja geen TV maar ga je op vakantie om tv te kijken.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spreken ,zeker in het restaurant allemaal goed Engels.Rond 1300 uur staat er op de veranda bij je huisje een lekker potje thee klaar en ja met een koekje.

Wij zijn zeer gecharmeerd van dit resort en toch even de afgebroken tegels bij het zwembad geteld (2 stuks ) badkamer is inderdaad simpel maar wel schoon en functioneel.

Ontbijt ( dit is deze vakantie ons 4 resort ) is ver uit het beste wat we tot nu toe gehad hebben.

Lopen naar uitgaans gebied 10 min en wil je verder richting grote strand ben je 2 km heen en 2 km terug extra looptijd kwijt.

Resort Sensi Paridise komt op ons lijstje zeker ergens boven aan te staan.

Met recht de toevoeging 'Paradise' in de naam

Roel
    14-2-2017

Alles klopt aan dit hotel, fantastische kamers, vriendelijk personeel, bijzonder lekker eten en alles redelijk geprijsd. Ligging 5 min wandelen vanaf de pier maar 30 min wandelen naar het uitgaansgebied. Taxi 200 baht heen maar vaker het dubbele terug... Duiken is een aanrader, maar zou zelf dan voor de Nederlandse duimschool kiezen vlakbij de pier

fantastisch!

Trijntje (Trudy) Snijder
    11-5-2016

Snorkelen vanaf het strand, zelf een haai gezien!!!

Mooie kamers en ook hutjes in het bos, erg leuk!!

Geen slechte dingen!

Een aanrader!

Gabriëlle
    1-11-2015

Wij hebben 3 nachten verbleven in het Chintakiri Resort. Erg mooie kamer met prachtig uitzicht. Hele vriendelijke mensen. Het ontbijt is leuk met meerdere keuzes van de kaart, met weer dat hele mooie uitzicht. Het zwembad is aan de kleine kant, maar prima na een dag op pad te zijn geweest. Koh Tao is een heerlijk eiland, het voelt nog erg kleinschalig. Aanrader.

Koh Tao scoort een 8,4 uit 10, op basis van 88 reviews