Hotel Malibu Garden Resort

Hotel Malibu Garden Resort

5.5Voldoende

Thailand, Thailand, Koh Samet

Op vakantie geweest naar Malibu Garden Resort?

5.5Voldoende

10 reviews over Hotel Malibu Garden Resort

• 6patricia02-07-2016

Voor twee daagjes ok

We zijn hier twee dagen geweest. De bedden zijn aan vernieuwing toe, je voelt de veren. Personeel niet zo vriendelijk als de rest van Thailand. Verder ok om even te verblijven maar verwacht geen luxe, uitgebreid ontbijt of goede WiFi.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Joep07-06-2012

Eenvoudige accommodatie op prachtige locatie!

We verbleven slechts één nacht in het Malibu Garden Resort tijdens ons twee-daagse bezoek aan het mooie koraal-eilandje Koh Samet. De kamers zijn redelijk eenvoudig, maar zeker niet slecht en bevatten een douche, wc, airco, twee-persoonsbed en tv. Meer heb je ook zeker niet nodig want op zo'n heerlijk eiland is het zonde om op je kamer te blijven. De 'huisjes' bevinden zich op ongeveer 50 meter van het witte zandstrand waar je de hele dag heerlijk kunt vertoeven.

Gereisd met partner in juni 2011

• 6else en hans figee16-01-2012

Dit resort hoeft voor ons niet meer!

We waren in januari 2012 6 dagen in dit resort.Het is meer een veredeld guesthouse,Slecht ontbijt,restaurant 's avonds gesloten, dus eten bij de buurman (geen straf)Als de dagjesmensen uit Pattaya om 16.00 uur weggingen werden direct alle ligstoelen om je heen opgeruimd.De bereikbaarheid van Malibu is zeer slecht.Slechte , onmverharde wegen en een krakkemikkige ferryboot.Omgeving rommelig, veel troep.Inn het begin zeer onvriendelijk personeel, later wordt het iets beter.Schoonmaak bungalows uitstekend.Bungalows zijn sober ingericht. Te duur voor wat ze bieden.Veel luidruchtige, ongemanierde Russen

Gereisd met partner in januari 2012

• 4jaap en astrid08-05-2011

Plek fantastich resort waardeloos en oud.

Zijn hier 5 dagen geweest. Resort viel tegen, koud douche water en erg gehorig. Ontbijt stelt helemaal niets voor.Wij zijn iets verder op het strand uit eten geweest, waar de bedieing vriendelijk was en de prijzen oke. Achter dit resort is het een grote vuilsnisbelt, lekker een wandeling kun je wel vergeten. Mochten we hier weer naar toe gaan, dan zeker een ander hotel of resort.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Arno05-02-2011

Mooie plek om eiland te verkennen

Leuk strandhotel uitgevoerd in kleine bungalows. Kamers wel verouderd en matig ontbijt. Maar ja, je komt er alleen om het eiland te verkennen dus 2 nachten valt nog te doen. Ga je langer neem dan een ander hotel.

Alleen gereisd in december 2010

• 2LGR04-08-2010

Niet heen gaan, alleen als je geen andere keuze he

Met drie kinderen hier in juli 2 nachten verbleven. Ziet er leuk uit op de website, maar in realiteit tegenvaller. Inrichting resort best aardig, huisje (familyroom) was basic en erg donker (hadden ook geen stroom, dus). Voornaamste minpunten: staff is een aanfluiting voor het imago van Thailand als gastvrij land. Kon geen lachje af, serviceniveau 0. Ontbijt mag de naam niet hebben, juice is hier een glaasje limonade siroop. geen keuze buiten menus. Was ons betreft niet doen, zijn leukere alternatieven op dit strand

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 2Jan Verdoold09-07-2009

Veel moois beloven,afspraak niet na komen

Malibu,agent in Pattaya komt met prachtige foto,bungalows om van te watertanden. Mijn partner en ik waren totaal verrukt,plus laag seizoen korting,precies goed voor een mid-week break! De prijs was slechts Baht 1.800,per nacht.We boekte ook transfer van Pty-Samet,Baht 600 pp.retour. Worden in de morgen opgehaald door mini-van,of wat er op lijkt,rijp voor de sloop! Na eindeloos rondtouren in Pty,komen we na 3 uren bij de pier.Over los liggende plankjes en klauter parteien op de ferry,na 1 uur eindelijk bij bay-Malibu.Geen pier te bekennen,worden op soort ponton gezet,bagage en al 20 meter van strand gedumt! Dus tot ons middel,drijfnat+bagage. Natuurlijk iedereen kwaad,alle Thaien lachen.Checken in,blijkt er dus geen bungalow te bestaan,krijgen kamer waarde 0.We gaan verhaal halen,totaal geen respons.We hadden dit geboekt,en niet meer zeuren. We zijn 2 dagen gebleven,totaal ziek vd ellende.Terug naar Pty,mini-van nog verrotter dan de eerste,13 man aan boord.Malibu bedankt!?

Gereisd met partner in juli 2009

• 6Tharner / Koene17-08-2007

Het MBG is niet wat het pretendeert te zijn.Slechte service! De staf is onbeschoft, eten is smakeloos en wordt op tafel " gegooid". Het zicht op de buitengewoon vieze keukenmuur, doet het ergste vermoeden.Vanwege smakeloos eten voortaan ontbeten in resort daarnaast, Samet Cabana. Net nieuw, echt schitterend , vriendelijk personeel . Aan te bevelen! Niet onbelangrijk: even duur als MBG! MBG heeft goed zwembad,maar poolbar ligt vol troep,o.a. chloor in onafgesloten bussen,.Het zwembad wordt om 6 uur hermetisch afgesloten.De bewakingscamera's zijn voor de sier, werken niet. Alle gasten worden altijd om 5 uur 's middags op onbeschofte manier te verstaan gegeven weg te gaan, omdat men het strand wil gebruiken om een breed terras te maken. We hebben gekregen waarvoor we naar Koh Samet gingen, nl. zon en strand maar het was de eerste en laatste keer dat we naar MGR zijn geweest !

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 6kleuskens15-08-2007

Als Thailand het land v/d glimlach is werken er in dit resort alleen mensen op wie deze uitspraak niet van toepassing is , ongemotiveerd en zeer onvriendelijk personeel , vooral dat mannnetje in het restaurant liep er rond als een kleine generaal en zo gedroeg hij zich ook. We haddden hier een kamer met ontbijt , nou we hebben een maand rondgetrokken in Thailand , maar zo'n varkensvoer hebben we nergens geserveerd gekregen , na twee dagen zijn we ons ontbijt bij een naast gelegen resort gaan nuttigen. Ga hier dus niet heen , voor dit geld kun je iets veel beters krijgen ,en voor het zwembad hoef je het niet te doen , de zee is immers op een steenworp afstand. graag weer Thailand , maar nooit meer naar dit resort ! groet fam kleuskens

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Hotel Malibu Garden Resort info