Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°26°

4 reviews over Hotel Lima Coco Resort in het Nederlands

Goed hotel!

Jessica
30-8-2011

Wilde eerst naar Ao Prao Resort gaan,maar viel ons erg tegen,veel te duur voor wat je krijgt. Dus hier naar de kamers gaan kijken,goed hotel voor wat je betaalt! Hadde de kamer vooraan het strand,heerlijk wakker worden! Nette schone kamers,niet al te veel luxe,maar gewoon goed,aan prachtige strand! Savonds kan je de taxi nemen om in het drukke centrum te eten, je bent er zo! Super gehad!

Gereisd Met partner in februari 2011

Gelegen aan de rustige kant van het eiland

peterleblanc
20-6-2010

Koh Samet is een klein eiland waar nog de oorspronkelijke relaxte backpackers-sfeer is blijven hangen. Na jaren achter elkaar een kleinschalig resort geboekt te hebben, wilde ik wel eens wat anders. Dit resort is vrij luxe tegen een zeer acceptabele prijs. Het ligt direct aan zee en is omgeven door heuvels. De keuken is na wat ik van thailand gewend ben toch minder te noemen. DE kamers (bungalows) zie ruim opgezet en hebben een mooie varanda, het is er wel vrij rumoerig rondom het resort, vanwege de ligging zijn er veel dagjes mensen. Uiteindelijk ga ik toch de volgende keer weer terug naar het kleiner en gemoedelijk opgezette TubTim resort

Gereisd Alleenreizend in juni 2006

Mooie rustige plek

Anja Boersma
5-8-2009

Een leuk en schoon resort met erg (kind)vriendelijk personeel. Het is een prima plek als je niet al te veel actie verwacht. Wij reisden met twee kleine kinderen en dan is het na een rondreis door Thailand helemaal prima om hier tot rust te komen; alleen strand en verder niets. Voor 200 baht kun je met de taxi naar het drukkere deel van het eiland.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eén maal is genoeg

Ton van Meerwijk
22-4-2009

Het hotel ligt aan het strand. Tussen 4 of 5 sterren accomodaties. De bungalows die op het strand zien en de juniorooms/garden rooms zijn redelijk. De standardrooms zijn boven aan een nogal steile trap. Omdat men nogal geïsoleerd zit van het andere deel van Koh Samet wil men weleens de prijs daaraan aanpassen. Ook in de andere accomodaties.

Gereisd Met partner in Wed Apr 22 2009 12:20:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lima Coco Resort in Koh Samet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lima Coco Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.