Hotel La Lune Beach Resort

Hotel La Lune Beach Resort

Kleine hotelsWeer vandaag31°27°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor La Lune Beach Resort voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

1 review over Hotel La Lune Beach Resort in het Nederlands

Slecht Hotel

Kees
7-12-2015

Zeer rumoerig hotel. Vieze smerige strandstoelen. Geen privacy in de hotelkamers, grote inkijk.Klein strand. Veel verkast van dikke vliegen. Dit hotel zat in een verlenging van de touroperator, ga dit hotel uit je aanbod halen. Boek niet bij. Hele gezelschap heeft een officiële klacht bij de touroperator ingediend.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Krant

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportSnorkelen, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Lune Beach Resort in Koh Samet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Lune Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.