Koh Samet

We hebben een aantal aanbieders voor Koh Samet voor je op een rij gezet:

vakanties Koh Samet

We hebben een aantal aanbieders voor Koh Samet voor je op een rij gezet:

Reviews over Koh Samet

Een droomeiland, blauwe zee & parel wit strand

hans kruit
    16-9-2016

Een eiland met een nationaal park. Blauwe zee en een parel wit strand. Overdag relaxen op een van de velen ligstoelen. In de avonduren komen er op de plaats van de ligstoelen stoelen en tafels. .waar je met het geluid van de kabbelende zee op de achtergrond, heerlijk romantisch bij kaarslicht licht kunt dineren. Verderop is er een discotheek. .waar je ook goed kunt eten.en elke avond een show van vuurspuwende acrobaten. .die het publiek vermaakt met hun spectaculaire kunsten. Sinds het jaar 2000 kom ik al op dit eiland. .het is welles waar drukker geworden. .maar, het idyllische karakter van dit eiland is bewaard gebleven. Een aanrader om even helemaal te relaxen. In de directe omgeving van de discotheek is het gehorig. .maar, wandel je de andere richting op, daar is het heerlijk rustig..Daar hoor je de zee..en je ziet het maanlicht in de zee glinsteren.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi plek om tot rust te komen

Chester van Olst
    27-6-2013

Heerlijk eiland, Makkelijk te bereiken vanaf Bangkok. Mooie witte stranden en leuke kroegjes en restaurant. Genoeg hotels en bungalows te vinden. En in Het weekend leuke feesten! Vooral de restaurantjes op het strand zijn erg leuk en lekker

Gereisd Alleenreizend in maart 2013

sfeervol klein eiland met schitterende stranden

Anton
    27-1-2013

Koh Samet is een klein eiland en ligt op minder dan 3 uur rijden van Bangkok en is daarna in 20 minuten per boot te bereiken. Er is maar een paar kilomer enigszins verharde weg. Vervoer gaat te voet, per motorbike of per pick up truck, die als taxi fungeren. Er zijn mooie baaien, witte stranden, sfeervolle restaurantjes op het strand met een relaxte sfeer. Nadeel is dat de vuilnis ophaaldienst niet zichtbaar goed functioneert. Voor ons een heerlijke rustige plaats aan het einde van een vakantie in Thailand.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een rommelig eiland

else en hans figee
    16-1-2012

iets voor backpackers en voor mensen die geen hoge eisen stellen aan comfort.Slechte, onverharde wegen, oude ferryboten volgestouwd met mens en bagage.Niet langer dan 2 dagen blijven en te veel lawaaierige Russen

Gereisd Met partner in januari 2012

Top eiland!

Susan84
    9-11-2010

Wat een prachtig eiland! Al vanaf het moment dat je met de speedboot er langs vaart! Prachtige witte stranden, blauw/groen helder water, en vooral een relaxed sfeertje!! Je kan een slang tegen komen (zoals ik had), er zijn wel cobra's in de bush bush... maar je ziet ze sporadisch. Ik had gewoon geluk (de Thai gelooft er in dat als je een slang ziet je veel geluk hebt) Je moet echt hier een keer zijn geweest!

Gereisd Met vrienden in oktober 2010
Koh Samet scoort een 7,2 uit 10, op basis van 33 reviews