Hotel Wattana Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Wattana Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wattana Resort in het Nederlands

Een paradijsje aan zee. 1km van Ban Chaloaklam

Hans Hoenderdos
7-3-2009

Een prachtig resort met veel ruimte. Ligging direct aan zee. Ongeveer 1 km van Ban Chaloaklam riching Ao Mad Haad. Vriendelijke bediening. Prima restaurant. Wij hadden een erg leuke bungalow met airco en ww en uitzicht op zee voor 800bath zonder ontbijt. Een pradijsje!

Gereisd Met partner in februari 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Wattana Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wattana Resort in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wattana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.