Hotel Sunsethill Resort & Spa

Kleine hotelsWeer vandaag32°25°
Hotel Sunsethill Resort & Spa
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sunsethill Resort & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Sunsethill Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig gelegen resort op mooi eiland

Leon
19-3-2013

Wij verbleven ruim 2 weken naar volle tevredenheid op dit resort. Door de ligging op een heuvel hebben de meeste appartementen prachtig uitzicht op de Golf van Thailand met in de avond een schitterende zonsondergang. Appartementen zijn ruim en keurig ingericht en hebben ruim balkon of terras. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. In de directe omgeving liggen mooie en rustige stranden. Op het resort kan je voor 200 baht per dag een scooter (125 CC) huren. Dat is een ideaal vervoermiddel voor op het eiland. In het nabij gelegen dorp is een 7/11 supermarkt en een bakker aanwezig. In de directe omgeving zijn veel leuke restaurantjes te vinden. Wij hebben Sunset Hill en het prachtige Koh Phangan in ons hart gesloten en hopen hier zeker terug te komen!

jaarlijks terugkomen in het paradijs

AMGMF Hoevenaars
20-5-2010

westerse topluxe op een paradijselijke locatie op een super relaxed eiland.

Voor ons wordt dit een jaarlijkse winterbestemming

romantisch, luxe, ieder jaar terug

AMGMF Hoevenaars
1-7-2009

met mijn vrouw een week in een studio gezeten. iedere avond zonsondergang, lekker eten, rondrijden op een scootertje. dit is het paradijs

Zeer prettig resort, ongelooflijk zeezicht

Karsten van B.
13-5-2009

Het was een genot om op dit resort te verblijven, de Nederlands, Engels en Duits sprekende staf was uitermate behulpzaam en alles was prima verzorgd. Dit nieuw gebouwde resort is een opvallende verschijning in Koh Phangan omdat het ruime luxe ingerichte appartementen verhuurt ipv bungalows zoals gebruikelijk op Koh Phangan. Wij hebben iedere dag genoten van het schitterende uitzicht en zonsondergangen in het zwembad en ons terras. Apart was ook dat er heerlijke croquetten verkrijgbaar waren. Kortom een uitstekende vakantie1

Heerlijk genieten van de zonsondergangen!

Koos de wild
31-3-2009

Afgelopen februari was ik met mijn vriendin 2 weken op het Sunset Hill Resort en het is me uitermate bevallen.

Behalve het eerder genoemde panoramische zeezicht en de mooie zonsondergangen hebben wij genoten van het Nederlandse tintje (bijv. bitterballen, persoonlijke groeitrainingen in het Nederlands) van het resort juist omdat het verder op en top Thailand was.

Alle mooie stranden, natuur en feesten (Full Moon Party!) op Koh Phangan zijn eenvoudig te bereiken vanuit het resort en er is ook een resort-taxi beschikbaar.

Het restaurant is uitmuntend te noemen, door de combinatie van een Engelse en Thaise kok.

Er zijn verschillende activiteiten te ondernemen vanuit en op het resort, gericht op zelfontwikkeling, healing en ontspanning. Verget niet te snorkelen!

Prachtige appartementen met adembenemend uitzicht!

Weerdesteijn
28-3-2009

Wij zijn afgelopen januari bij Sunset Hill geweest in Koh Phangan. Het is een resort in aanbouw maar nu al heerlijk om te verblijven. Lieve mensen, goeie service en de appartementen zijn geweldig, ruim opgezet met grote terrassen en echt adembenemend mooi uitzicht over de zee! Dat het resort de naam Sunset Hill heeft, zegt eigenlijk al genoeg.

De oprichters van Sunset Hill zijn Nederlanders, Yola en Marcel. Zij zorgen, samen met het lokale personeel, voor een onvergetelijke vakantie!

Wij kunnen Sunset Hill zeker aanbevelen en gaan zelf absoluut nog een keertje terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunsethill Resort & Spa in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunsethill Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.