Hotel Salad Beach Resort (in Had Salad)

Hotel Salad Beach Resort (in Had Salad)

8.6Fantastisch

Thailand, Thailand, Koh Phangan

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Salad Beach Resort (in Had Salad) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

20 reviews over Hotel Salad Beach Resort (in Had Salad)

• 8sandra17-11-2013

Lekker rustig

Goed hotel om te verblijven. Beetje afgelegen van de drukte. Maar ga lekker wandelen langs het strand waar het hotel aan grenst en je komt nog van alles tegen. De kamers zijn schoon en netjes niks op aan te merken. De bedden vond ik zelfs heerlijk liggen. Wij hadden gewoon een kamer in het gebouw en vonden dat zeker voldoende. Het hotel licht in een mooie baai met een zandstrand erg mooie omgeving.

Met vrienden

• 8Morvan16-02-2013

Wij hebben hier genoten !

Wij zaten in een bungalow aan het zwembad, leuk ingericht en schoon. Je kunt hier heerlijk eten en de ligging is aan een mooie rustige baai. Vriendelijk personeel en prima ontbijt. We hebben geregeld een massage genomen bij het resort. Ze hebben een mooie verzorgde tuin met heerlijk geurende bloemen.

• 7vivian_jansen25-01-2012

Aan mooi & rustig strand. Hotel niet bijzonder.

Wij vonden het hotel oke, maar vergeleken bij andere hotels in Thailand is niet alles zo authentiek Thais. Er zijn mooie kamers die los staan als een soort huisjes (die zie je op de site) maar het merendeel is een betonnen gebouw boven het restaurant en daarnaast. We hadden bij boeking aangegeven dat we aaneengesloten kamers wilden omdat we met kinderen van 6 en 8 reisden. Toen we aankwamen moesten we twee kamers naast elkaar nemen :( 's avonds en 's nachts vaak herrie en vuurwerk waar je van uit je bed knalt. Het hotelpersoneel bleek zelf mee te doen aan vuurwerk knallen...

We vonden het een armoedig ontbijt.

Overprijst hotel voor wat je ervoor terug krijgt. Voor dezelfde of lagere prijs kun je in Thailand veel leukere accommodaties krijgen.

• 10Margreet23-07-2011

Echte aanrader!!

Eind juni hier 5 nachten gebleven, daarna door naar Koh Samui, maar hadden achteraf beter nog langer in Salad Beach Resort kunnen blijven. Prachtige ligging, mooie kamer met heel grote badkamer! ontzettend vriendelijke mensen vooral van het restaurant. Voor onze jongens (2 en 4) was het iedere ochtend weer een verassing wat voor een pannenkoek ze nu weer kregen; in de vorm van een olifant, zeepaard, konijn, echt geweldig! Mooi helder zeewater; heel lang ondiep, maar dat was voor ons ivm kinderen juist perfect! Heerlijke genoten hier!

• 8Fam op de Weegh12-08-2010

prima drie-sterren resort

Wij waren afgelopen maand een weekje in dit resort. Prima kamer, tikje gedateerd en het bijzet-bed voor de kinderen was beetje doorgezakt. Het is allemaal niet luxe, maar wel schoon en netjes. Je betaalt voor drie sterren, je krijgt ook drie sterren. Bij het ontbijt bakken ze pannenkoeken voor de kinderen in allerlei dierenvormen, dat is heel erg leuk. Het resort heeft ook een prachtige ligging. Je kunt een bootje huren op het strand en dan vaart iemand je naar de baai(en) waar je maar wilt. Huur geen scooter naast het resort, wij hebben twee franse mensen ontmoet die Euro 600 moesten betalen ivm krasje op de hendel bij teruggave. Na drie uur onderhandelen op het politiebureau moesten ze uiteindelijk Euro 400 betalen (20.000 baht). Taxi via het resort bestellen kost 300 baht enkele reis, leek ons een betere optie :-)

• 10Femke28-07-2010

Een aanrader!!!

Wij zijn hier aan het eind van onze vakantie 3 nachten geweest en hebben hier heerlijk kunnen uitrusten van onze rondreis door Zuid-Thailand. We verbleven in het hotel boven het restaurant in een ruime kamer met balkon. Het personeel is erg vriendelijk. Bij het ontbijt maakte ze voor de kinderen pannekoeken in allerlei vormen zoals vlinders en schildpadden. Het resort ligt aan het strand en na 10 minuten zwemmen kan je al snorkelend genieten van het prachtige koraalrif dat in de zee voor het resort ligt.

• 9Ria en Goof Pruissen14-03-2010

Een fantastische bestemming!

Wat een heerlijkheid na de drukte van Bangkok, een nachtje Koh Samui en een rondreis door Cambodja. Zeer vriendelijk personeel wat zeer goede service geeft. De bungalouws zijn heerlijk ruim, alleen een beetje weinig kastruimte of wij hadden te veel bij ons.... Het ontbijt- en diner in één woord geweldig goed! Diner kan op het strand genuttigd worden, mits het geen hoog water is. Om het complex te verlaten heb je gemotoriseerd vervoer nodig. In de directe nabijheid zijn er z.g. supermarkten. Een kleermaker is er NIET te vinden en dat in Thailand! Rust, rust en nog eens rust. Wij hebben er heerlijk genoten. een groot compliment voor de Birmeese jongens die de bediening op een perfecte wijze uitvoeren voor Thb. 200 = € 5 per dag van 16 werkuren en dat 6 dagen achtereen.

• 8cor en marianne25-01-2010

schitterend !!!!!!!

zijn hier een week geweest in nov 2009.erg leuk verblijf gehad dit is geen plek voor feestvierders maar voor rustzoekers.leuke en schone kamer goed bed en douche.leuk,goed restaurant met vele vriendelijke obers . geen moeite is ze teveel net als aan de receptie.super mooie tuin met mooi zwembad (met bediening)leuke prijzen en goed eten en drinken . super mooie zonsondergangen , perfect verblijf !!! er heerste een oorverdovende stilte !!!! erg goed !!!

• 9Stefan en Maartje21-08-2009

Bovengemiddeld hotel

Deze zomer één week in dit hotel verbleven. Erg leuke kamers welke elke dag schoongemaakt worden. Hotel is gelegen in een van de rustigere baaien van Koh Phangan aan een heel mooit strand met een prachtige zonsondergang. Zwembad is mooi, tevens jacuzzi aanwezig. Kamer werd elke dag schoongemaakt. Receptie spreekt goed Engels en is erg vriendelijk. Bij uitchecken kregen we nog een souvenir mee. We hebben € 37.50 per nacht betaald (juli-augustus). Dit is niet goedkoop voor Thailand maar zeker waard voor wat je krijgt....Reggae bar is een aanrader !!! Geregeld Job 2 Do concerten

Anders

• 7Gerjo en Yolanda29-07-2009

Aardig resort

Wij hadden kamer 201 en 202 (beachfront). Prima kamers, geen problemen gehad met airco of overlast van de "strandvegers" zoals eerder genoemd. Restaurant voldoende, keuzeontbijt. Avondeten redelijk. In de baai wel erg laag water en als het wat warmer weer dan is het water ook echt warm. Het zwembad is een beter alternatief. De winkeltjes en scooterverhuur rondom saladbeach zijn niet bijzonder. De mensen in deze winkeltjes ook niet echt aardig. Als ze niet aan je kunnen verdienen verdwijnt al snel hun interesse.

Met vrienden

Vakanties.nl

1 tip over Hotel Salad Beach Resort (in Had Salad)

• vivian_jansen, 25-01-2012

Ga eten bij nabij gelegen restaurants op strand. Als je naar de stad gaat is een bezoekje aan Nita's Bakery aan te raden. Erg leuk, sfeervol en lekkere taartjes! Tip: als je jarig bent op vakantie (zoals ik) vraag dan niet aan de receptie of je taart kunt bestellen want ze halen het daar (ze komen er toch dagelijks om brood te kopen) en het kost je 6x (!) zoveel als de werkelijke prijs.

0 vragen over Hotel Salad Beach Resort (in Had Salad)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen