Hotel Phanganburi Resort & Spa

6.3Voldoende

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Phanganburi Resort & Spa voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Phanganburi Resort & Spa

• 3Jan12-04-2015

Wat een verschrikkelijk hotel

Na 8 jaar Thailand is dit het slechtste hotel wat ik in al die jaren heb gehad. Het zwembad daar groeit het mos in. Bedjes om te zonnen zonder kussens. Ontbijt is verschrikkelijk gebakken eieren om maar wat te noemen zijn van rubber. De kamer waar wij zaten stonk naar een riool lucht toilet lekt als je er op zit heb je natte voeten. Kluis is 10x afgegaan (alarm) Na kritiek aan de balie nieuwe kamer gekregen. Locatie ver buiten de bewoonde wereld hoe kan je dit opnemen in de reisgids.

• 1Ronald Visser29-07-2014

Verschrikkelijk!

Na 2 nachten verbleven in dit oord de navolgende ervaring: Aardige ligging alleen buiten wat dan ook, zwembad niet schoon, onvriendelijk personeel, iedereen heeft een houding het komt wel..... De Duitse manager, wat een gruwel. Onze bedden voelde als beton, maar hij vond ons nog jong dus we moesten er maar aan wennen. Onderhoud beneden peil. Ons advies (9 man sterk): Niet doen!!

• 8Monique Nijs14-12-2013

middeklasse hotel op loopafstand van Haadrin

fijn gelegen in mooie tuin aangrenzend aan rommelig strand en zee kamers zijn in orde, niet heel ruim en simpele badkamer Heerlijk gelegen op loopafstand van centrum en strand van Haad Rin dat strand is als een bounty eiland. Ga op het strand eten met de vuurshows en de fulmoon party`s. Wij hebben het geweldig gevonden Hou je van regenwoud loop eens achter de doorlopende weg (er is een bordje dat naar het ziekenhuis verwijst, loop die kant op? Mooi stuk regenwoud met brullende apen en mooie vogels en zo loop je ook zo het strand op Snorkelen is mooi op andere stranden op het eiland. Huur een scooter, kost een paar euro /dag

• 9Herman11-06-2013

Heerlijk resort

Mooi resort en de douches zijn goed met lekker heet water.Het resort is netjes en schoon.Voortreffelijk ontbijt met vers voor je gebakken eieren en pancakes en vers fruit.Twee ruime schone zwembaden met voldoende schaduw en bedjes.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Vooral Cinthya bij de receptie .

• 8saskia.pl29-01-2012

prachtig lodge

Mooie tuin en 2 zwembaden en aan de zee. Ontbijt goed wel veel vliegen. Goede Spa. Lodge prima lekker prive en uitzicht op het zwembad en de zee.

• 6Maiwrenda28-08-2011

Geen aanrader in het laagseizoen

Mooie kamers, tenminste de cottage die wij hadden. Naast ons waren er denk k nog max 8 andere gasten, waardoor het een wat uitgestorven indruk maakte. Personeel leek zich ook te vervelen. Zjn wel erg vriendelijk en behulpzaam. Standaard ontbijt viel tegen, vliegen op het eten en niet veel keus. Eten van de kaart voor lunch of diner was prima, als je maar op tijd besteld had. In laagseizoen is keuken nameljk na bepaalde tijden hesloten. Zwembaden zijn mooi, ligstoelen duideljk aan vervanging toe.

• 6Ingrid31-01-2011

Mooi aan het strand

We hadden heel slecht weer tijdens ons verblijf. De kamers waren erg vochtig. Je kon het omdraaien van de buren horen.

• 6Th. van den Ende01-06-2009

Geen aanrader buiten het seizoen.

Wij hadden voor 4 nachten geboekt maar zijn een dag eerder vertrokken. Buiten de periode van de "full moon"party is hier echt niets te beleven. Er waren slechts 6 gasten in het hotel, en (begrijpelijk) was er 's-morgens dan ook maar een zeer beperkt ontbijt mogelijk. De kamers zijn OK en de 2 zwembaden zijn goed onderhouden.

• 8Theo van der Waal26-11-2007

Het enige prachtige nieuwe hotel dat voor mensen aan de eisen voldoet mooi gelegen direct aan zee mooi met zonsondergang eten was niet erg uitgebreid maar voldoet wel , mooie kamers met van alle gemakken voorzien douchen is een tegenvaller daar je weinig water krijgt met de gewenste temperatuur

• 8C N G&C04-10-2007

Een mooi en vrij nieuw resort met twee mooie zwembadden (een in de tuin en een aan het strand)en een vriendelijke bediening.de kamers zijn netjes en voorzien van internet(tegen betaling), de douche is even wennen omdat die bij het toilet zit en alles nat word, maar dit zie je wel meer in Thailand. Het resort ligt op tien minuutjes lopen van het haad rin strand (full moon party's)waar het iedere avond een feest is. het mooie van dit resort is dat je er op loop afstand vandaan zit maar er totaal geen last van hebt, en dus gewoon rustig kunt slapen. Dus als je van feesten houd en net iets meer comfort is dit resort een aanrader

3 tips over Hotel Phanganburi Resort & Spa

• Monique Nijs, 14-12-2013

snorkelen is niks op bountystrand Haad Rin. Ga naar stranden elders op het eiland mooi stuk tropisch regenwoud achter de doorgaande weg (eentje omhoog richting hospital) Huur een scooter en geniet van het eiland eet op het strand Haad Rin met de geweldige vuurshows iedere avond

• Herman, 11-06-2013

Op vijf minuten lopen een fantastisch wit strand met helderwater en verschillende lokaties waar je heerlijk kan eten of gewoon een biertje drinken. Sävonds is er veel vertier op de verschillende foolmoon,halfmoon,darkmoon party"s,Er zijn ook verschillende duik en snorkeltochten voor als je prachtig koraal en vissen wil zien.

• saskia.pl, 29-01-2012

Ligt vlakbij het dorp waar leuke lokale restaurantjes zitten .

0 vragen over Hotel Phanganburi Resort & Spa

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV