Hotel Pariya Resort Haad Yuan

Hotel Pariya Resort Haad Yuan

We hebben een aantal aanbieders voor Pariya Resort Haad Yuan voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Pariya Resort Haad Yuan in het Nederlands

Top. 3 keer geweest

Bruin
15-2-2016

De ligging is wel moeilijk.

Maar dit geeft juist iets extra's,

Via. Hat Rin Nok (Sunrise Beache) te bereiken met een long tail boot. (300 BT)

Zeker voor een aantal dagen rust. (uit de mensen massa)

Uitkijken met de prijs met de feest dagen.

Dan is het soms 3 keer zo duur.

Wij betaalden 2600 Bt. voor een top kamer.(Januari 2016)

Zeker een aanrader is de Bamboo Hut. Top eten en goede bediening.

dit nooit meer

famvg
22-10-2014

Dit hotel is vergane glorie. Wat ooit een prachtig resort was vergaat nu ten onder door geen onderhoud plegen en mismanagement. Het ligt prachtig en uniek en dat zorgt ervoor dat je geniet, maar verder zat er bij het resort niks om van te genieten. Ontbijt was erg weinig en vaak alles op. Avondeten was duur en niet te eten. Het eten was afgedekt met armoedige cellofaantjes voor de vliegen wat de eetlust bedorf. Dus gingen wij naar de buren. Zwerfhonden bedelde bij je tafel en personeel deed niks. Je kon alleen bij strandbar ontbijten lunchen of dineren. Bij regenbui geen binnen mogelijkheid door verbouwing.Lakens en handdoeken vergrijst en gaten. Schoonmakers deden hun best maar het bad in badkamer was groen aangeslagen en de kranen wit van de kalk en andere viezigheid.Honden poepen op strand voor resort. Veel zwerfafval in resort, rond zwembad en strand.Zelf 3 dagen lang een onderbroek achter het ontbijtbuffet

kortom plekje is sprookjesachtig, maar site klopt niet met werkelijkheid.

fantastische plek voor thaise rust

john
4-8-2013

mooi resort aan prachtige baai. vrijwel alleen per boot te bereiken.prachtige bungalows, groot, mooi, luxe, heel erg ok. alle faciliteiten aanwezig, in de baai ook goedkope accom. in de vorm van hutten op palen. lekkere mix, die zorgt voor perfecte sfeer. keuken van resort niet geweldig, maar restaurantjes in de buurt, waar smaak, kwaliteit en uitzicht helemaal top zijn.( en spotgoedkoop)

resort heeft vriendelijk personeel en er heerst een ongedwongen, relaxte sfeer. Ontspannen gaat bijna vanzelf.

P.S. bungalows liggen tegen heuvel aangebouwd, dus enig klim- en daalwerk is inherent.

al met al een heerlijke plek!!

Paradijselijke plek

Jan en Gidia
30-3-2013

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Je kunt er komen met een bootje of via een moeilijke weg door de bergen. Wij werden opgehaald door een chauffeur van het hotel en kregen zo een gratis jeepsafari! Een belevenis op zich. Het resort ligt vlak aan een prachtige baai met prachtig water en wit zand. De kamers zijn enorm met een groot balkon en een grote badkamer. Een fijn zwembad, spa, restaurant en ligstoelen en ligzakken aan het strand. Je kunt alleen met een bootje terug naar het centrum. In de baai zijn een paar restaurantjes waar je lekker kunt eten. Ook diverse accommodaties in de baai voor rugzaktoeristen. Een aanrader als je van rust en strand houdt.

Het is nogal moeilijk om bij dit hotel te komen, het ligt nogal afgelegen, maar het is wel de moeite waard! Grote bungalows, mooi wit zand strand en diverse restaurantjes in de buurt. Je moet een bootje vanaf Haad Rin nemen, via de weg is het vrijwel niet te doen (zeer steile heuvels). Zeer relaxt voor het ultieme Thailand gevoel! Het hotel heeft gratis ligstoelen, fatboys en loungebanken. Het ontbijt is zeer eenvoudig. Schone bungalows, vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pariya Resort Haad Yuan in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pariya Resort Haad Yuan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.