Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°23°

20 reviews over Hotel Panviman Resort in het Nederlands

Prachtig resort

J.f. Dekker
4-11-2018

Een prachtig resort gebouwd op de heuvel midden in al het mooie groen. De mooiste villa die wij ooit hebben geboekt. Mooi strand naast het resort. Heel klein dorpje, om een levendiger gebied te gaan pak je een taxi voor 30-45min.

super resort

Lex Oosting
11-8-2018

mooie ligging rustig gelegen,super persoonlijke incheck en heerlijk eten en ontzettend goed en uitgebreid ontbijtbuffet in panorama restaurant ,helaas waren op ons moment enkele bouwwerkzaamheden (verbouw van beachrestaurant) maar komt wel ten goede van betere service.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Idyllisch gelegen tegen berg

Mari
18-5-2011

Prachtig gelegen tegen een berg met mooie appartementen en kamers geheel uit natuurlijke materialen gebouwd. Dat is nog eens duurzaamheid. Zwembad is ook schitterend, met mooi uitzicht over de zee. Eten ook prima. Afstand naar strand is via houten pad over de rotsen best ver. Ook daar wat tentjes en winkeltjes. Alleen beetje beperkt. Wie van rust houdt perfect, wie van wat drukte houdt niet. Of je moet er niet te lang zitten.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Panviman Resort voor je op een rij gezet:

mooi resort om tot rust te komen.

H Koppens
4-6-2010

Ligt erg mooi tegen een berg aangebouwd. Mensen spreken nauwelijks engels (ook de receptiemedewerkers) 3 dagen daar geweest en dan heb je het wel gezien. Zwembad krijgt een dikke 10. el zeker de moeite om eens naar beneden te lopen en het "dorpje" (straatje) te bezoeken.

Gereisd Met partner in juni 2010

Helemaal geweldig

Gerbert en Karin
3-2-2010

Schitterend resort, De luxe cottage en Spa villa geweldig. Door de ligging werd je als je wilde opgehaald en heengebracht naar b.v ontbijtrestaurant of dorpje beneden bij strand. Het kleine dorpje is nog niet te toeristisch,hier had je echt het gevoel in Thailand te zijn , en met een zeer mooi strand en enkele eetgelegenheden waar je heerlijk kon eten.

Gereisd Met partner in februari 2010

Wat verouderd resort, prachtig gelegen.

Broers-Carlens, Ghislain Monique
7-8-2009

In dit resort heb je heel veel trappen te doen, naar de kamer, het zwembad, het restaurant. De ligging is heel mooi, idylisch ! Het zwembad is ruim, er zijn voldoende ligzetels en er is drankservice aan het zwembad. De kamers zijn donker door al dat hout. Het bed is hard en de badkamer in orde. Er is ook een ruim terras aan de kamer.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs

Saar
4-1-2009

Gister terug gekomen en was een waanzinnige ervaring. De kamers zijn prachtig en enorm ruim, als je een adembenemend uitzicht wilt kies dan voor de deluxehotel i.p.v. deluxe cottage. Kamernummers 506 t/m 510 hebben een geweldige ligging binnen het enorme resort, dichtbij zwembad, receptie en ontbijtzaal. Eten vond ik wat tegenvallen, maar werkelijk alles daarnaast maakt het weer helemaal goed. Thong nai pan Noi kun je een goede massage salon vinden naast de hideaway bar. Op thong nai pan Yai kun je bij havana erg lekker thais eten en bij de dolphin( aan het eind van de baai naast havana) heerlijk cocktails drinken in de leukste setting die ik ooit heb meegemaakt. De baai Noi is 5 minuutjes lopen en Yai iets langer. Panviman is kort gezegt een geweldige ervaring geweest. Alles klopte!

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

geweldig ligging resort

pac en his
22-11-2008

we zijn hier 13 dagen geweest na een bezoek van 4 dagen bangkok. resort is wat ze al schreven geweldig,vooral de ligging ,wij kregen een upgrade naar een luxe kamer.ga niet in de maand november vanwege low season. duiken waar ik voor kwam was er niet,duikscholen van het strand zijn dicht.voor oudere slecht ter been is dit park ook niet zo geschikt vanwege hoogteverschil.eten in stonerestaurant gewoon heerlijk vooral de tigerprawns met live muziek.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super resort!

Ger Nolles
3-9-2008

De reis er naar toe bij droog weer al best een hele tour, maar eenmaal aangekomen vergeet je dat heel erg snel. Wat een resort en wat een service, alleen maar lachende gezichten die weten waar het omgaat als je van de andere kant van de wereld komt! Een zwembad uit een sprookje in een zee van bloemen en de mooiste plantensoorten. In een paar minuten aan het bounty prive strandje met bijbehorend sfeervol strandrestaurant, en zie je op tegen de terugweg... geen probleem je wordt gratis naar je kamer gereden. Het ontbijt super uitgebreid en alles vers, aangeboden in het panorama restaurant met fantastisch uitzicht. Niet het goedkoopste resort maar wel iedere bath dubbel en dwars waard!

Gereisd Familie in augustus 2008

Als ik aan Panviman resort op Koh Chang terug denk , dan ,

Petr Dorunda/Globe reisburo
4-6-2008

Als ik aan Panviman resort op Koh Chang terug denk , dan denk ik aan geweldige tijd, relax , oase van rust en ontspanning. In één woord PARADISE! -ontvangst bij de receptie, super vriendelijk -restaurant personeel - vriendelijk,beetje verlegen, ik moet denken aan (I am shy because I am Thai) -één keer dinner gehad, was erg lekker, ontbijt redelijk. -het zwembad prachtig, handdoeken liggen klaar op je kamer. -kamer ,ruim,in Thaise stijl, netjes, schoon, badkamer erg mooi aangekleed zelfs een waterval mag je aanzetten tijdens douchen of in de bad te gaan liggen. -Smaakvol resort, traditionele Thaise bouwstijl, ligging aan het zandstrand, omgeving met duizenden palmbomen, tropische planten,orchideën... Ik wil zeker keertje terug!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panviman Resort in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panviman Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.