Hotel Milky Bay Resort

• Sauna
Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Milky Bay Resort

• 7Erik01-05-2016

Mooi en voordelig Resort met wat minpunten

Leuk resort op ongeveer 15 minuten per taxi naar Hat Rin (Full moon party's) en 5-10 naar Tongsala Je kunt hier heerlijk eten, zowel Thais als van de bbq die echt erg goed is. Je eet langs de zee en de sfeer is top. Personeel joviaal en behulpzaam. Huisjes ok maar niet meer dan dat. De badkamers zijn in sommige huisjes onlogisch ingericht en na het douchen is alles nat. Houd er rekening mee dat de zee troebel is.. Milky Bay! Ook kan het luidruchtig zijn door naburige tentjes die tot diep in de nacht muziek draaien.

Met vrienden

• 3patti06-08-2012

Dit nooit meer!!!!!

We kwamen aan op Milky bay resort en werden naar onze kamer gebracht. Toen we hier kwamen was het een ontzettende tegenvaller. Ten eerste omdat de jungle tuin zoals andere als prachtig omschreven, vooral ontzettend donker is en alleen maar uit bamboe bestaat. De kamer was steriel wit en voorzien van witlicht. Ook zat het onder de muggen en vliegen. We hebben dus gelijk om een andere kamer gevraagd. Deze was niet veel anders, alleen had het geen witlicht meer. Verder had het heel veel ramen( kwam overigens geen licht doorheen vanwege de vele bamboe) die je kan bedekken met luxaflex. De kamer was veruit van romantisch te noemen. Het zwembad is ook niet zoals op de foto's, het is voor meer dan de helft overdekt en slecht onderhouden. Het eten was goed, maar wel prijzig! Het ontbijt kon je kiezen uit de kaart, wilde je bv een extra kopje thee dan moest je daarvoor betalen, dit ook voor een boterham extra. Verder was het personeel ongemeend vriendelijk. Al met al geen aanrader!

• 8F. Bazuin01-01-2012

Mooie accommodatie op een fantastische locatie

Mooie accommodatie, bestaande uit bungalows, gelegen direct aan zee met eigen strand. Romantisch eten op het strand met uitzicht op Koh Samui. De tuin is schitterend. Veel gratis faciliteiten; wifi, computers, badminton, poolbiljart. Zeer vriendelijk personeel. Enige nadeel is dat de goedkoopste bungalows binnen aan de kleine kant zijn. Je hebt geen beschikking over een kledingkast o.i.d. Wel hebben deze bungalows een eigen overdekt terrasje met stoelen. Voor al het gebodene en de ligging is de prijs kwaliteitsverhouding zeer zeker in orde. Uiteindelijk hebben wij niet voor niets nog 5 nachten extra bijgeboekt.

• 9Heidi 08-12-2011

Precies als op de plaatjes!

Net terug van 30 dagen Milky Bay. In 1 woord fantastisch! Het is een heerlijk hotel met vele mogelijkheden, gelegen aan het strand. Personeel doet alles om het je zoveel mogelijk naar de zin te maken en het eten is zeer goed. We hadden een superior kamer geboekt, maar werden zonder overleg in een villa geplaatst. Deze kamers zijn heel ruim en van alle gemakken voorzien. Enige nadeel is de douche totaal geen druk. Maar dat was dan ook het enige nadeel. Verder als je voor je rust komt moet er rekening mee houden dat als er een full moon party is, dat het hele hotel vol zit. En dat de party gangers in de vroege uutjes terug komen. Maar wij komen zeker terug!

• 9peter en conny22-10-2011

Fantastisch plek

Mooie plek om uit te rusten. Een van de beste resort op Koh Phangan. Vriendelijke personeel. Restaurant zeer goed. We hebben een studio, geen gebrek aan ruimte. Mooie strand, maar te weinig ligstoelen aan het strand, dit komt denk ik omdat ze ook een zwembad hebben met ligstoelen. Elke dag wordt de studio goed schoongemaakt. DVD-speler op de kamer, je kunt dvd's huren aan de balie. Milky Bay een echte aanrader.

• 10Paul26-10-2010

FANTASTISCH.....een stukje paradijs op aarde

Deze accomodatie was werkelijk waar fantastisch. Alles wat je zoekt na een paar hectische dagen in de stad is hier aanwezig. Onze darmen kregen na 2 weken Thailand ook eindelijk vakantie. Het eten was subliem. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en het uitzicht vanaf het restaurant en de bar is ook fantastisch.

Een echte aanrader voor iedereen.

Het enige "nadeel" is dat het resort aan een drukke weg ligt ver van een centrum. Maar ach, als je op zoek bent naar rust, zoals wij, mis je dat totaal niet.

• 8J en K07-08-2010

Prachtig resort

We hebben hier vijf nachten overnacht. Jammer genoeg hadden we veel regen, maar binnen het resort was veel te doen om de avond door te komen. Je kon er gratis poolen en pingpongen. De ligging van het resort was niet zo mooi. Het lag niet op loopafstand van een mooi strand, de stad of zelfs maar een 7/11. Maar je kunt er voor een goede prijs een scooter of een jeep huren om overal te komen. Zeker een aanrader om te doen, omdat de rit naar het mooiste strand erg leuk en mooi is.

• 10Sandra21-08-2009

Super hotel!

Milky Bay Resort is echt super! Alles is gewoon goed! De mensen willen je erg graag helpen en ik zou het gewoon iedereen aanraden. Een heeeeel klein minpuntje (kan het resort niets aan doen) ligt niet aan het mooiste strand van het eiland. Maar hier kun je gemakkelijk naar toe per scooter (leuke tip!)

Met vrienden

• 10Janny02-02-2009

topper

Heerlijk resort. Van hieruit kan je het hele eiland goed verkennen met een scooter of een taxi.

Het eten in het restaurant van dit resort is van uiterste kwaliteit. Ik kom al geruime tijd in Thailand en ik heb overal last van mn darmen maar naar twee keer te hebben gegeten in dit restaurant waren mijn darmen weer in normale conditie. Je kunt zo de spoel keuken in zien en dan zie je dat alles bestek borden etc met kookend water worden gewassen.

Heerlijk zwembad en strand.

Kortom boeken!!!!!

• 8Tina en Emanuel08-10-2007

Mooi complex. Het strand wat erbij hoort/zit is prachtig!!. Mooi aangekleed, mooie tuinen en leuke honden! Je kan ook lekker poolen aan zee. Eten is goed, maar niet fantastisch.

We hadden een gigantisch huis, mooi ingericht maar wel erg donker overdag, toch wat minder.

3 tips over Hotel Milky Bay Resort

• patti, 06-08-2012

Ben je op zoek naar een leuke romantische afsluiter van je vakantie in thailand dan is zeker het Sensi Paradise Resort op Koh Tao een absolute aanrader! De foto's zijn echt zoals het daar is, dit kan je van Milky bay helaas niet zeggen! Wel kan je op Koh pahgnan met ''Safari Boat'' een hele leuke dagtrip boeken met een hele goede gids!

• Heidi , 08-12-2011

Huur een skooter bij de bali en bekijk het mooie eiland.

• peter en conny, 22-10-2011

Tip: Er zit een hele goeie Italiaanse restaurant in de buurt. Verse pasta en een goed glas wijn. Eigenaars zijn echte Italianen uit Rome.

0 vragen over Hotel Milky Bay Resort

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages