Hotel Koh Phangan Dreamland Resort

Hotel Koh Phangan Dreamland Resort

8.5Fantastisch

Thailand, Thailand, Koh Phangan

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Koh Phangan Dreamland Resort voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Koh Phangan Dreamland Resort

• 8Martijn10-08-2017

Heerlijk relaxed resort in mooie baai

Prima resort, niet superdeluxe maar wel alles netjes. Wij hadden een 4p deluxe bungalow met airco. Ligging is heerlijk en de baai ook. Voldoende leuke eetgelegenheden in de buurt. Eten bij resort is ook prima maar personeel is erg ongeïnteresseerd. Aanrader is ook het pleintje met de kookvrouwtjes tegenover de 7eleven in het dorp die heerlijk voor je koken of een smoothie maken terwijl je wacht! Echte aanrader om bij te komen na een rondreis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Nina19-05-2016

Geweldig

Wij zijn hier via touroperator terecht gekomen! Deze baai is echt een perfect om lekker tot rust te komen en 's avonds bied de omgeving genoeg mogelijkheden om lekker een hapje ergens te eten (bijvoorbeeld in het dorpje net achter 'de berg', ben even de naam kwijt). Laat je echter niet wijs maken dat eten bij het Dreamland resort zelf niks is, want dat is echt totale onzin! Ze doen ontzettend hun best en het eten is echt heel lekker (De groene curry in een kokosnoot is een aanrader). En even voor alle Nederlanders: doe jezelf geen tekort door hier elke avond bij het Nederlandse restaurant, even verderop in de baai, te gaan eten. Het is ten eerste zo ongeveer het duurste eten out there, en ten tweede hebben ze er geen Thais eten, en laten we eerlijk zijn, als je er dan toch bent....

Verder, huisjes worden elke dag schoongemaakt als je je sleutel bij de receptie inlevert, je kan net als in veel plekken in Thailand lekker alles op je kamernummer zetten en aan het eind betalen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 8bibi27-07-2015

Leuk verblijf!

De entree beloofde niet veel goeds, een enorme oude rotzooi als je aan komt rijden. Maar gelukkig was de rest van het terrein juist zeer verzorgd en goed onderhouden. De accommodatie was vrij klein en simpel met een verouderde badkamer, maar wel schoon. De bungalows liggen in een soort straatjes, omgeven door veel groen, waardoor de balkons donker en schaduwrijk zijn. Op hele korte loopafstand (50 meter) van een heerlijk strand aan een mooie baai met aan het strand ook het zwembad. Fijne ligstoelen aan het zwembad en op het strand. Het restaurant ligt ook aan het strand, veel tafels en stoelen staan letterlijk in het zand. Heerlijk om zo de dag te beginnen met een ontbijt op het strand. Aan de baai zijn nog wat leuke tentjes te vinden om lekker wat te drinken en te loungen. Een scooter of auto is wel nodig om buiten het hotel op pad te gaan. Vooral het fijne strand en zwembad maakte het voor ons een heel prettig verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9agnes&maikel14-08-2014

Heeeeerlijke plek!

Mooi resort aan een prachtig strand! De kamer is vrij eenvoudig, maar van alle gemakken voorzien en schoon. Binnen no time sta je op het strand, het terras is ook op het strand en het zwembad grenst aan het strand incl bar in het zwembad. Hier was het heerlijk bijkomen voor ons na een drukke actieve reis. Eten heerlijk! Mogelijkheid om van alles te laten barbecueën. Ook verder in de baai meerdere restaurants waar je lekker kan eten. Bij het resort zit een duikcentrum, waar wij een try dive mee hebben gedaan. Was helemaal fantastisch en ontzettend mooi!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Jos Renckens19-07-2014

Prima verblijf

We hebben vier prima dagen gehad bij Dreamland Resort. Eenvoudige kamers, maar wel netjes en sfeervol. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was geweldig en zeer betaalbaar. Perfecte ligging direct aan het strand. Minpunt: dramatische wifi bij de huisjes zelf. Wel acceptabel bij receptie en restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Caro21-09-2012

Gewxeldig!

Mooi, gezellig, wit strand.... Er zitten wel geen vissen in de baai, dus voor te snorkelen is het niet geschikt daar. Er is wel een leuk zwembadje aan en het eten is er lekker, wel spijtig dat het personeel er extreem lui is en meer aandacht heeft voor hun gsm. Voor de rest echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

• 8treffel26-08-2012

Om tot rust te komen

Er zijn hutjes van verschillende luxe, wij hadden een simpel huisje. Het zwembad ligt aan het strand, dus als je een stoel kunt bemachtigen (zijn er niet veel) kun je twee kanten op. Wifi bij het restaurant. Mooi baaitje, waar je de keus hebt uit div. restaurants. Ideaal om een paar dagen lekker tot rust te komen, niet voor weken naar mijn mening.

Vanuit de baai kun je de boot naar Samui pakken, hoef je niet helemaal naar de pier, ideaal! Kun je bij de receptie regelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Mascha03-09-2011

topplek!

Heerlijk resort voor een dag of 4. Super faciliteiten, alles wat je nodig hebt, waaronder een beeldig zwembad, direct aan het strand, heel practisch heen en weer switchen en goed nagedacht over kleine dingen en gemakken voor de verwende toerist :-) Kamers klein en niet de moeite waard, erg verouders (standaar familiekamer), je moet het echt van de ligging en de faciliteiten hebben. Heel gezellig beach restaurant. Erg fijne dagen gehad hier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Esther31-07-2011

Heerlijk, bounty eiland gevoel

Heerlijk verblijf gehad,, prima bungalows in een mooie tuin gelegen. Gegeten met onze voeten in het zand, geen last gehad van obers die blijven hangen zoals ik eerder heb gelezen. Bij het restaurant elke avond verse vis van de barbecue gegeten, zalig..... Om zo weer naar terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Leonie09-07-2010

Heerlijke paar dagen gehad!

Dat van die obers die in die stoelen gaan hangen, heb ik me ook aan geergerd. Maar ja, als dat alles is...

De bungalow die ik had was superior air con, was echt prima in orde, als je schoonmaak wilde, dan vroeg je erom en werd het geregeld.

Verder is er winkel, een mooi zwembad en restaurant, heerlijk eten en dan nog het uitzicht tijdens het eten, vanaf het 'terras' aan het strand, met de voetjes in het zand, onder de lampionnen in de boom. Heerlijk gewoon!

Het strand is enorm mooi, wit zand, lekker rustig (ik was er buiten Full Moon) en inderdaad rustig aflopend. Een enkele beachbar en zo nu en dan een vuurshow ergens aan de baai maken het wat levendiger. Maar 2 weken alleen maar op dit strand - het ligt wat verder van grotere plaatsen, een zandweg is je pad naar deze baai - zou ik niet doen, 4 nachten vond ik prima.

Alleen gereisd in juli 2010

Hotel Koh Phangan Dreamland Resort info