Hotel Havana Beach Resort

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Havana Beach Resort voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Havana Beach Resort

• 8Karin05-07-2019

Klein, fijn en gemoedelijk resort.

Leuk, klein en mooi resort, rustig gelegen aan een schitterende baai. Kamers zijn prima met een groot balkon, maar geen privacy. Fijn klein zwembad. Restaurant en bar aan het strand, waar je lekker kan eten en ontbijten met fijn personeel. Het was er erg rustig en er zijn weinig tot geen winkeltjes in de buurt. Maar voor 200 bath p.p brengen ze je naar het stadje waar de haven is, op ongeveer een halfuur afstand. Heerlijk om een paar dagen bij te komen na het drukke Koh samui. En bij het uitschecken krijgen de dames een armbandje, leuk gebaar.

• 2018
    9Ramona19-04-2018

Geweldige, relaxte plek!

Heerlijk resort! Relaxte sfeer, prima zwembad, gelijk aan het strand. Het restaurant van het hotel is een aanrader! De service van het personeel en de eigenaren is uitstekend!

Met vrienden

• 2017
    8Harry & Ingrid09-07-2017

fantastisch hotel

Ben het totaal niet eens met onderstaande reviews. Het hotel is pas 8 jaar oud en ziet er top uit, zeker wel Thais, en in een mooi onderhouden tuin. Mooie kamers met super bedden en een groot terras/balkon, goed eten en een geweldige ligging aan een prachtige baai. Personeel super vriendelijk. Alleen is het laagseizoen in juni dus dan is het vrij rustig in de hele baai, maar dat zoeken wij dan ook. Heerlijk om een weekje bij te komen. Wij komen zeker een keer terug.

• Oude reviews

6fnfroos03-09-2014

Overgewaardeerd resort

We verbleven hier met oudere kinderen een week in augustus. De foto's van de website geven geen goed beeld van de werkelijkheid. Wij zijn het dus met het vorige commentaar eens. Totaal geen Thaise sfeer, alleen maar Nederlanders met kleine kinderen en het hele resort is verouderd en erg toe aan een opknapbeurt. Wat wel leuk is, is de BBQ 's avonds op het strand. Echter hier zit je dan ook weer tussen alleen maar Nederlanders. Kamer/badkamer is ruim, maar erg verouderd en mag wel eens opgeknapt worden. Koh Phangan is overigens wel prachtig, maar naar dit resort gaan wij niet meer.

Met oudere kinderen

• 6Nicole16-08-2014

viel wat tegen

Wij hadden hoge verwachtingen van dit resort gezien het hoge cijfer (9,1) op Zoover. Dit is het echt niet waard! Het resort ligt aan een heerlijke baai, je kunt wel allemaal leuke dingen ondernemen. Het resort zelf stelt niet zoveel voor. Er moet echt wat aan het onderhoud gebeuren. Wat wij vooral misten was de "thaise touch". Dit vonden wij wel bij Dolphin, een stekje ernaast. Daar kun je ook heerlijk eten/chillen. Maar wat ons vooral tegen stond was het grote aantal Nederlandse toeristen. Op dit resort was het een en al Nederlander met jonge kinderen. We hebben ons prima vermaakt maar zullen niet terugkeren.

Met oudere kinderen

• 9Ciska22-10-2012

Zo'n geweldige plek!!!

Wij waren hier in augustus 2012 en vaak denken wij nog aan deze heerlijke plek! De foto's die wij hier genomen hebben lijken wel uit een brochure. Het was er heerlijk rustig, geen drukte. Het is maar een kleine baai waar dit hotel met nog een aantal andere hotels ligt, maar zo mooi! Precies groot genoeg om een stukje te lopen... Er zijn niet echt winkeltjes ed in de buurt maar je vergeet hier gewoon te winkelen!

• 9Patrickvanroest14-08-2012

Het klopte allemaal (soms net iets te goed)

Het resort ligt in een hele mooie baai, zacht zand, water wordt langzaam dieper, heerlijk eten op strand, lief personeel, mooie kamer. Het was heerlijk en zijn echt tot rust gekomen. En toch....was het soms te perfect, waren er veel Nederlandse gezinnen (waardoor de kindjes ook snel vriendjes hadden) en was het (voor Thaise begrippen) best prijzig. Het was echt perfect, maar we hadden (ook doordat het best afgelegen is) vaak niet het idee dat we in Thailand waren maar in Corsica ofzo.

• 10Sandra26-08-2010

Super hotel

We zijn hier half augustus 2010 geweest.Wat een aardig personeel, de kinderen: 5, 8,9 en 10 jaar hebben het super gehad.Personeel ging met ze voetballen en kaarttrucjes leren!! De kamer was netjes, met een mooie badkamer. Er was een extra matras bij gelegd, zodat we met zijn vieren op een kamer konden. Eten sávonds op het strand was ook super! Ontbijt was iets minder, maar wel ok!

• 10E. M. bakker06-05-2009

Rustig hotel gelegen aan een mooi strandje

Wij hebben zijn hier in maart 5 nachten geweest. Het is een rustig hotel met ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel gelegen aan een rustig strandje.

Wil je een aantal nachten genieten van zon, zee en strand dan ben je hier aan het juiste adres en dan 's avond lekker genieten op het terras aan zee.

• 10Rachelle Knapen17-02-2009

Topresort met leuk personeel

Het resort ligt aan een prachtige, rustige baai waar je 's avonds veel keuze hebt om lekker te eten. Heel proper, lekker eten. een mooi zwembad, lekkere lounchruimte en het personeel doet alles voor je. Wij waren er rondom de full moon party en zouden eigenlijk op het Haad Rin strand zitten, maar zijn blij dat we hier zaten. Een klein nadeel was dat het een beetje afgelegen ligt vh (uitgaans)centrum. Je kunt met de boot makkelijk op het Haad Rin strand komen (30 min). Het resort in de mooie omgeving is zeker de moeite waard om eens terug te komen.

0 tips over Hotel Havana Beach Resort

0 vragen over Hotel Havana Beach Resort

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• KeukenKeuken

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages