Bungalow Dew Shore ***

Onvoldoende

2 reviews over Bungalow Dew Shore in het Nederlands

Viel ons erg tegen

Tedje, 27-8-2017

Matig onderhouden allemaal ! Bij bij binnen komst terein moet je eerst door een zooitje troep heen om uiteindelijk bij de receptie aan te komen . Daar troffen wij een op een stoel een hangende slecht Engels pratende meneer aan die weinig zin had ons te woord te staan. Het huisje zelf was wel schoon met zachte bedden Het zwembad was niet groot maar wel schoon , de Beach bar was niet in gebruik ,leek erop al een hele tijd niet meer zag er vervallen uit lag veel los slingerend vuil omheen . wij hadden gelukkig maar voor 2 nachten geboekt , de foto,s op hun site geven een vertekenend beeld , de werkelijkheid is vele malen anders. Kortom voor ons nooit meer . Geen fijne sfeer daar !!!

geweldige plek

els, 2-10-2012

Een heerlijk resort onder de palmbomen gerund door een zeer gastvrije thaise familie.

Centraal gelegen vlak bij het stadje Tong Sala en bij een levendige buurt met barretjes.

Mooie zonsondergangen, die je vanuit je hangmat kan beleven.

Het resort is schoon en ruim opgezet.

's Avonds kun je terecht aan de gezellige bar met heerlijke cocktails en koude biertjes en relaxte muziek.

Ruim ingerichte bungalows op het strand, geschikt voor stellen en gezinnen met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Dew Shore in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Dew Shore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Dew Shore scoort een 3.86 uit 10 op basis van 2 reviews.