7GoedScore uit 2 reviews

Contactgegevens

Wat zeggen bezoekers over

Bottle Beach I

7GoedScore uit 2 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Inrichting
    Ruimte
    Hygiëne

2 reviews

Het liefst zou ik hier elk jaar naar toe gaan
Door Agnes van Leemput op 07-11-2018
Gereisd met vrienden

Op Bottle Beach kom je echt helemaal tot rust. Dit is een van de mooist plekjes waar ik ooit ben geweest. Je slaapt in een simpel huisje direct op het strand en als je de deur open doet kijk je zo uit op zee. Er is een klein restaurantje/chill plek waar iedereen die op Bottle Beach slaapt iets kan eten of drinken. Ook kan je er poolen en zijn er allerlei spelletjes die je kunt doen. In de avond organiseren ze vuurshows en andere leuke dingen en de hele dacht staat er hele fijne reggae muziek op. Ik ben daar echt helemaal tot rust gekomen. Wij waren er met een groep vrienden, maar het is ook een perfecte plek voor stelletjes. Echt een aanrader als je naar Thailand gaat!

Door Remco op 16-08-2006
Onbekend reisgezelschap

Prima huisje. Ruim, net als de groots open 'tuin' van het bungalowpark. echter, de huisjes staan af en toe best dicht bij elkaar. service was belabberd, we hadden bij een medewerker een kamer, maar toen een ander ons hielp weer niet, etc.. onderling konden ze het ook niet oplossen, maar goed, uiteindelijk werd het hen duidelijk. misschien hadden ze het te druk met de troepen verschrikkelijke en luidruchtige engelsen en amerikanen (full moon party was net voorbij).

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.