Hotel Bay Lounge Resort

Hotel Bay Lounge Resort

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Thailand, Thailand, Koh Phangan

Op vakantie geweest naar Bay Lounge Resort?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Bay Lounge Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bay Lounge Resort

• 10marita15-04-2014

WOW!!! Een paradijsje!

Wat is het hier supermooi! Het resort ligt in een privélagune, met hutjes die tegen de rotsen zijn aangebouwd (minimaal trappenlopen). De huisjes zijn van binnen erg ruim,zeer schoon en hebben een heerlijk bed. Leuk is dat de huisjes echt om de rots heen zijn gebouwd, waardoor je een stuk rots midden in je badkamer hebt, leuk effect. Goed werken airco,koelkast etc. Mooi strand, heerlijk zwembad en genoeg ligbedden. Het enige wat je hoort zijn krekels,vogels en het geluid van de zee. Het personeel is geweldig en doet alles voor je. Goede keuken, heerlijk ontbijt. Super taxiservice met de vrolijkste chauffeur ooit, die je overal heenrijdt. Het is geen plek voor kinderen, meer voor stelletjes/honeymooners. Er zijn ook geen faciliteiten voor kinderen aanwezig. Enig nadeeltje wat ik kan bedenken; als je ergens heen wilt ben je echt van de taxi afhankelijk. Door de hoge heuvels is zelf rijden af te raden!

Alleen gereisd in april 2014

Hotel Bay Lounge Resort info