Hotel B52 Beach Resort

2 reviews over Hotel B52 Beach Resort in het Nederlands

Viel tegen

Martina
15-12-2013

Op de foto"s lijkt het heel wat maar het valt tegen,vooral de kamers.

s nachts veel overlast van verkeer op het terrein

klein maar fijn

Marion
28-1-2010

Klein resort aan een mooi strand, dichtbij Tongsala.

Mooi zwembad, lekker eten.

2 verschillende accomodaties: mooie nieuwe hutten met stro dak en oudere huisjes...ik zou zeker voor de strodakjes gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B52 Beach Resort in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B52 Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel B52 Beach Resort scoort een 6.67 uit 10 op basis van 2 reviews.