Hotel Anantara Rasananda Koh Phangan Villa Resort & Spa

Hotel Anantara Rasananda Koh Phangan Villa Resort & Spa

9.3Fenomenaal

Thailand, Thailand, Koh Phangan

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Anantara Rasananda Koh Phangan Villa Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

6 reviews over Hotel Anantara Rasananda Koh Phangan Villa Resort & Spa

• 10Cynthia03-07-2012

Wauw!

Ik heb weinig toe te voegen aan onderstaande beoordelingen; Rasananda heeft al onze hooggespannen verwachtingen meer dan waar gemaakt. De Ocean Pool Villa met eigen zwembad en stoelen op het strand is niet te overtreffen, wat heerlijk! Lekkere cocktails en Happy Hour. Heerlijk ontbijt. Prachtig strand. Aardig personeel. Honeymoon-waardig :)

Het dorpje waar je vanaf de ingang in 2 minuten naar toe loopt is zeker een toevoeging aan het vakantie-genot. Leuke restaurantjes zoals Jip (aanrader!) voor Thais eten, Luna en Beter than sex. En allemaal heel betaalbaar (goedkoop zelfs). Tanaporn Massage is ook zeker een aanrader, heerlijke massages (de naam betekent 'Blessing') voor nog geen tientje.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Sandra02-12-2011

Genieten!!

In de poolvilla aan het strand, met je eigen zwembad en een geweldige kamer met half-buiten-badkamer is het geweldig genieten. Aan alles is gedacht en tot in de puntjes verzorgd. Leuk gelegen bij een dorpje waar je lekker en goedkoop kunt eten. In het hotel is het eten en drinken wel overdreven duur.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Erik Mathlener17-08-2010

Het paradijs...

Schitterend resort. We hadden een poolvilla aan het strand, met eigen zwembad en eigen ligstoelen op het strand. Lig je daar onschuldig te lezen, komt er ineens een ober langs met hapjes. Zucht, heerlijk. Vooruitstrevend hotel, waar kwaliteit voorop staat. Apple-TV in de kamer. Niet dat we tv gekeken hebben, daar was geen tijd voor. We waren op excursie (met privé chauffeur rondrit over het eiland met uitstapjes zoals snorkelen en olifantje rijden), met de speedboot naar andere eilanden (weer snorkelen). 's avonds na het eten nog even zwemmen. Prachtig strand trouwens. Mooi zand en geleidelijke "afdaling", mooi zwemwater. Heerlijke massage gehad bij de Spa (dat is alleen al mooi om te zien). De fitness toestellen hebben we niet aangeraakt :-).

Gereisd met partner in april 2010

• 8Rian van Helvoort17-08-2010

Een plek met heel veel puntjes op de i

Service met een hoofdletter!! Ze doen echt alles om het je naar je zin te maken! Wij hadden de "goedkoopste"kamer die eigenlijk een beetje tegenviel (onze verwachtingen waren ook erg groot!) erg donker en met bovenburen (waar we veel last van hadden!) dat wisten we niet. Het was er vrij druk met als gevolg geen strandstoel als je s'middags naar het strand wilde... Heel luxe eten..erg lekker (voor Thaise begrippen wel erg duur) iedere avond in de kamer een "hapje" met een potje thee met "persoonlijk" berichtje van Chef Nick :) een schaaltje nootjes en/of chips ...bloemetjes...enz enz veel extra aardigheidjes...iedereen is zo aardig dat je er bijna ongemakkelijk van wordt ;) .... Iemand schreef hier over die lampion die je op mocht laten....ik dacht nog jammer nu is de verrassing eraf...maar de verrassing was er toch ... voor ons geen lampion.... Heel bijzonder om mee te maken om zo in de watten te worden gelegd! Dag of 5 is genoeg omdat er buiten het hotel weinig te doen is.....

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Lantine28-01-2010

Prachtig

Prachtig resort. Wij hadden een poolvilla aan het strand geboekt. De kamer was prachtig, met een buitendouche en een klein zwembad in de tuin. Vanuit de tuin liepen we zo het strand op, alwaar de stoelen al gereserveerd klaar stonden. De bediening is uiterst vriendelijk en willen je met alles helpen. Het eten in het hotel is goed. Je komt hier echter wel echt voor je rust, want er valt op Koh Phangan niet veel te beleven. Leuk detail, de avond voor vertrek laten ze speciaal voor jou een lampion op!

Gereisd met partner in september 2009

• 10Karen05-08-2009

Paradijs op aarde bestaat

Dit is absoluut een paradijs op aarde. Je moet alleen geen plannen hebben om meer te doen dan alleen maar te genieten van de rust, want dat is op een vaartochtje na, niet echt mogelijk. Maar de kamers zijn mooi, de service goed, het strand en zwembad zijn mooi, je eet met je voeten in het zand, zelfs de wijnkoeling maakt indruk en voor kinderen hebben ze genoeg te doen en zwemspeeltjes. Kortom, een plek om eens flink te worden verwend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Hotel Anantara Rasananda Koh Phangan Villa Resort & Spa info