Koh Phangan

Reviews over Koh Phangan

Dreamlocation

C.V
    13-11-2018

Het is een van de prachtigste eilanden die ik heb bezocht. Tijdens mijn vakantie verbleef ik in een ‘super de luxe’ bungalow/huisje aan een privé strand. Een palmboom, wit strand, hangmatje, cocktail’s (maitai) en Helder blauw water. Wat wil je nog meer? Ohja en niet te vergeten!! De heerlijke locale restrauntjes. Vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Een magisch eiland waar ik nog heel vaak over terug denk. Een top ervaring rijker.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig eiland met mooie en rustige stranden!!

Daniëlle
    11-4-2018

Prachtige eiland met veel mooie baaien en stranden. Haad rin viel ons wat tegen. Weinig te beleven nu er geen fullmoon was. Het In het westen gelegen haad yao is een prachtig strand. Wij verbleven in het highlife resort. Een kliflocatie met prachtig uitzicht over de baai. De gardenbugalow was mooi en voldeed aan de verwachtingen. De bungalow was schoon en goed onderhouden. Bij het resort was een mooi zwembad met een aantal ligbedjes. Er zijn voldoende restaurantjes op loopafstand. Koh phangan is een echte aanrader juist ook als je rust en mooie stranden zoekt.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi eiland

Patricia
    13-5-2014

Wij zijn maar 1 nacht gebleven en alleen op het resort gebleven en in de directe omgeving ontdekt. Ik kan dus niet echt iets zeggen over het hele eiland. Waar wij verbleven was het in ieder geval een schitterende omgeving!

Gereisd Met partner in december 2013

Leuk voor een paar dagen

MaschaG
    23-3-2014

Thongsala is een druk plaatsje. Leuke markt. Verder een prettig eiland. Goed om rond te touren en mooie stranden zoals Maa head. We gingen juist niet naar de Fullmoon party, ik denk dat het dan heel anders is.

Gereisd Met partner in februari 2014

Positief verrast!

Ilse
    10-2-2014

Koh Phangang heeft ons positief verrast. Vergeet Haad Rin. Dit dorp moet het hebben van de full moon parties en is het terrein van het 'zuipende' volk. Kies als homebase bijvoorbeeld Had Yao of het rustiger Haad Salad en huur een scootertje. Wij waren hiervoor eerst wat huiverig, maar vonden het heel goed te doen! Zo hebben wij de schoonheid en heerlijke sfeer van het eiland ontdekt! Het eiland was zoveel mooier en idyllischer dan wij hadden verwacht. Heerlijk voor een klein weekje!

Gereisd Met partner in januari 2014
Koh Phangan scoort een 7,7 uit 10, op basis van 69 reviews