Hotel Koh Mak Cococape Resort

1 review over Hotel Koh Mak Cococape Resort in het Nederlands

Heerlijk hotel op een top eiland

Deborah
8-6-2010

In de meivakantie zijn we 5 dagen in dit resort op Koh Mak geweest. Wat een heerlijk hotel. De kamers zijn fantastisch en ze zijn er in verschillende prijsklassen. De keuken is goed. Het zwembad is mooi, maar ook leuk voor de kinderen. Aan twee kanten heb je een wit strand. Het hotel heeft een mooie houten pier waarop je heerlijk kan zonnen. Je kunt een kano huren om in 10 min. naar het tegenover liggende onbewoonde eilandje Koh Kham te varen. Verder kan je een scooter huren om het eiland te verkennen (Koh Mak is wel hel erg klein hoor!). Echt een heerlijk resort waar wij zeker nog een terug komen. Een aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Koh Mak Cococape Resort in Koh Mak Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Koh Mak Cococape Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Koh Mak Cococape Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.