Bungalow Goodtime Resort

Bungalow Goodtime Resort
9,5

1 review over Bungalow Goodtime Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Beste resort van Koh Mak!

robin-anne
22-2-2013

Wij hebben twee weken het ' Chili House' gehuurd op het Koh Mak Goodtime resort. Wij vonden dit resort het mooiste resort van Koh Mak. Het huis was erg ruim, twee slaapkamers, twee badkamers en een keuken. Het huis heeft ook zeezicht en Goodtime Resort ligttussen de mooiste twee stranden van Koh Mak in op een heuvel. Het resort is ook zeer kindvriendelijk en onse zoon van 2 jaar oud vermaakte zich er prima. Ze hebben zelfs een speciale kids hoek met speelgoed en boeken. De eigenaar is half duits en half thais en erg vriendelijk.

Koh Mak zelf is een mooi eiland en erg rustig. Geen massa toerisme zoals op Phuket of Koh Samui. Dus ook minder restaurants en winkels. Dus zoek je nachtleven of drukte dan kan je beter een ander eiland kiezen. Koh Mak is echt een eiland om bij te komen of om met kinderen heen te gaan. Er zit een duikschool, ca 12 restaurantjes op loop afstand, een aantal resorts/hotels en een aantal kleine winkels met alleen drinken en andere dagelijkse benodigheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Goodtime Resort in Koh Mak Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Goodtime Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Goodtime Resort scoort een 9.5 uit 10 op basis van 6 reviews.