Koh Mak Island

Reviews over Koh Mak Island

Heerlijk hotel

colinda,
    31-1-2016

wij hebben twee nachten in dit fijne resort door gebracht. Als je aan komt rijden doet het rommelig aan. Maar de huisjes zijn prachtig, schoon en ruim. Wij hadden een huisje bijna op het strand. Het strand is mooi maar het strand aan de andere kant van het eiland is mooier. Met tien minuten op de scooter ben je daar. Het ontbijt is eenvoudig maar voor een paar nachten prima. Aan het strand is een gezellig barretje. Onze kinderen hadden een huisje bij het zwembad. Zwembad is niet zo groot. De huisjes erom heen zijn ook heel mooi. Wij hebben genoten van dit resort.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Beste resort van Koh Mak!

robin-anne,
    22-2-2013

Wij hebben twee weken het ' Chili House' gehuurd op het Koh Mak Goodtime resort. Wij vonden dit resort het mooiste resort van Koh Mak. Het huis was erg ruim, twee slaapkamers, twee badkamers en een keuken. Het huis heeft ook zeezicht en Goodtime Resort ligttussen de mooiste twee stranden van Koh Mak in op een heuvel. Het resort is ook zeer kindvriendelijk en onse zoon van 2 jaar oud vermaakte zich er prima. Ze hebben zelfs een speciale kids hoek met speelgoed en boeken. De eigenaar is half duits en half thais en erg vriendelijk.

Koh Mak zelf is een mooi eiland en erg rustig. Geen massa toerisme zoals op Phuket of Koh Samui. Dus ook minder restaurants en winkels. Dus zoek je nachtleven of drukte dan kan je beter een ander eiland kiezen. Koh Mak is echt een eiland om bij te komen of om met kinderen heen te gaan. Er zit een duikschool, ca 12 restaurantjes op loop afstand, een aantal resorts/hotels en een aantal kleine winkels met alleen drinken en andere dagelijkse benodigheden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Voor herhaling vatbaar voor een paar dagen

Ineke,
    12-2-2013

Eenvoudig huisje maar de omgeving is prachtig, je kunt er fijn wandelen langs mooi strand. Er staan een aantal huisjes om een grasachtig veld gegroepeerd. Bij de ingang kun je een brommer huren, er is internet, een zeer klein winkeltje en is ook de receptie. Leuke straat met wat winkeltjes en eetgelegenheden, vlakbij een kleine supermarkt. Jammer dat het fonteintje lekte waardoor de grond steeds nat bleef en er een rioollucht hing in douche/toiletruimte. We hebben een brommer gehuurd en zijn naar het paradijselijke strand Laem Son gereden waar een thaise familie een klein strandtentje heeft met koude drankjes en heeeerlijk eten. Ongerept strand en kustlijn. Wij betaalden 600 bath via een boekingskantoortje, ter plekke kost het waarschijnlijk 500 bath.

Gereisd met partner in januari 2013

Wij gaan terug, heerlijke plek!

Nancy,
    26-8-2011

Wij zijn hier vier nachten geweest in november 2010.

Eenvoudig maar gezellig en schoon huisje aan zee met veranda waar we heerlijk hebben zitten lezen. Fijne ontspannen sfeer op terrein.

Zalig eten en goed ontbijt. Super massages vlakbij op het strand.

De honden waren bij ons geen probleem. Ook bij de buren en naast de duikschool kun je lekker eten.

Wij gaan dit jaar weer terug, en kunnen niet wachten om te gaan...

Gereisd met partner in november 2010

fantastische plek om uit te rusten

Ilse,
    28-2-2011

Dit hotel is echt fantastisch mooi. Heeft echt het mooiste zwembad van het eiland. De kamers (huisjes) zijn super mooi ingericht, goed gelegen en hebben alle comfort. Het is niet zo fijn om in de zee te zwemmen omdat er veel rotsen zijn, maar het kan wel. Om iets buiten het hotel te doen, zul je een scooter moeten huren, of een taxi moeten bellen. De taxi die belt het hotel en is er meestal binnen 15 minuten. Scooter huren is ook zeker geen probleem, er rijd bijna geen verkeer op dit eiland, dus is er echt geen gevaar. Op het eiland zijn een paar restaurantjes en supermarktjes. (Bijna) geen winkeltjes en een stuk of 30 hotels. Beter gelegen hotels zijn Koh mak resort. Daar is de zee goed begaanbaar en iets rustiger, maar ik zou terug gaan naar PluBla, alleen al voor het mooie zwembad. En de gemoedelijke sfeer die er hangt.

Gereisd met partner in februari 2011
Koh Mak Island scoort een 8,9 uit 10, op basis van 10 reviews