Bungalow Red Snapper

Bungalow Red Snapper

Bungalow

1 review over Bungalow Red Snapper in het Nederlands

volgende keer weer wat een service

gutsche
19-11-2010

dit is pas een stel wat geeft om gasten. Ik ben er ziek aangekomen en er is zo goed naar me omgekeken. En dat all in the service Joyce bedankt voor alles voor de zakjes voor het extra fruit en de zorg. Heb erna nog 1 week in bangkok in het ziekenhuis gelegen met 2 virussen en acute bronchitus maar vergeten doe ik julllie nooit

diaan

Gereisd Met partner in november 2010

Bungalow info

Nog geen informatie beschikbaar over Bungalow Red Snapper

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Red Snapper in Koh Lanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Red Snapper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.