Bungalow

3 reviews over Bungalow Lanta Palm Beach in het Nederlands

geweldig om te duiken

SanSchuur
6-1-2011

alle voorzieningen zijn er water en licht en airco. Eten heel lekker overal dicht in de buurt

Gereisd Met partner in oktober 2009

Beelschone zonsondergang vanaf je balcon over zee!

Bier
17-10-2009

Mensen zijn erg aardig, spreken niet veel Engels, maar willen wel erg graag helpen. Alles in hier in de buurt, lekkere restaurants, barretjes (kleine), olifanten, jungle, strand, erg veel te doen (als je dat wilt). Bungalow is voor een 3 sterren resort zeer goed, de bedden zijn groot, , klein koelkastje en een zeer ruime en nette douche met warm water. De tv is wel leuk, maar er zijn maar 2 kanalen in het Engels. Meerendeel van de tijd hebben we aan het strand (voor het resort) en in het water gelegen !

Gereisd Met vrienden in februari 2009

Zeer slecht resort, GEEN AANRADER

Lorette van Leuven
22-1-2009

De huisjes en de website zien er prachtig uit, maar laat je niet bedriegen. Je betaalt veel geld, geeft niks als het in orde zou zijn, maar dit resort heeft nog nooit van het woord SERVICE gehoord. De bedden zijn ontzettend slecht, in het huisje waar wij zaten, stond de wc in de douche blank, omdat die vloer scheef afliep. Het stonk muf daardoor, en als je 'snachts naar de wc wil, moet je je schoenen aantrekken. Hanndoeken, daar wacht je soms 2 dagen op. Het ontbijt is included, maar het personeel is zo chargrijnig, dat je je hier absoluut niet welkom voelt. De duikschool die op het terrein is, van een Hollands meisje , is wel dik in orde!! Die heeft niks met dat resort te maken.. Kortom, zoek wat anders uit.

Gereisd Met partner in december 2008

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Lanta Palm Beach in Koh Lanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Lanta Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.