Hotel Lanta Marine Park View

Hotel Lanta Marine Park View

8Fantastisch

Thailand, Thailand, Koh Lanta

Op vakantie geweest naar Lanta Marine Park View?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Lanta Marine Park View voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Lanta Marine Park View

• 8Sandy30-08-2017

Perfecte plek voor romantiek en rust

Wat is het hier genieten. Prachtig uitzicht op een mooie baai. Schitterende zon opkomst! Heerlijk snorkelen, eten en wandelen. Boek met uitzicht op de zee, iets duurder maar zeker waard om te doen. Een blijvende herinnering voor heel je leven!!!

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Jan31-07-2011

Geweldige ligging.

Dit park ligt aan Kantiang Beach, erg rustig in het zuidelijk gedeelte van Koh Lanta. Je hebt vanaf je balkon een fantastisch uitzicht over de baai. Na een lange reis vanuit Krabi werden we afgezet bij de 7 eleven, waar we met de pickup van het resort weerden opgehaald. De bungalows zijn eenvoudig en worden matig schoongemaakt. Het uitzicht en de prijs van de accomodaties vergoeden dat helemaal. Het eten in het restaurant was redelijk, de buren (Baan Lanta resort ) hadden het beter voo elkaar. We hebben daar prima gegeten. 's Avonds is er weinig vertier. De Why not bar, even verderop aan het strand is wel leuk. Live bandjes maken het erg relexed en gezellig. De medewerkers van het park maken zich niet erg druk, maar regelen wel vanalles als je dat leuk vindt. Een aanrader is de 4 eilanden tocht, snorkelen en een bezoek aan de Moracot cave.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Hotel Lanta Marine Park View info