Hotel Cha Da Beach Resort & Spa ****

Hotel Cha Da Beach Resort & Spa ****

Hotel Cha Da Beach Resort & Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Cha Da Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Cha Da Beach Resort & Spa in het Nederlands

Mooi hotel!

van Dijk, 4-6-2010

Erg mooi resort en een super mooie kamer. Erg groot (Esmerald suite) met een groot aircosysteem. Mooie zwembaden.Wij waren hier in juni en leken bijna de enigsten op het hele resort. OOk het dorpje op het eiland heeft dan niet veel te bieden. Het eten in het restaurant is lekker, maar prijzig.

Mooi resort maar vrij onpersoonlijk

van der Voort, 30-11-2009

Cha-da vinden wij een prima resort: het is erg mooi aangelegd en de huisjes/kamers zijn ruim, modern en van alle gemakken voorzien. Er zijn echter weinig gezellige plekjes. Het ontbijt is altijd hetzelfde en niet zo heel veel keuze. Veel Zweedse gasten en daardoor alleen maar Zweedse entertainment-teams.

Perfect hotel, direct aan het strand

G en W, 31-12-2007

Perfect hotel, direct aan het strand. Goed hotel om lekker een paar stranddagen door te brengen. Kamers (wij hadden een Emerald Suite) zijn erg ruim (voor degenen die niet van een openluchtbadkamer houden, vraag een bovensuite). Heerlijke zwembaden, goede restaurants en voortreffelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cha Da Beach Resort & Spa in Koh Lanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cha Da Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cha Da Beach Resort & Spa scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.