Koh Lanta

Koh Lanta

vakanties Koh Lanta

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Koh Lanta voor je op een rij gezet:

Thailand Kids
Thailand Kids
Thailand Online
Thailand Online
Van Verre
Van Verre

Reviews over Koh Lanta

• 4Tess03-03-2019

Nooit meer! Onveilig voor vrouwen alleen.

Nog niet eerder in Thailand heb ik me onveilig gevoelt. Echter aan de zuidwest kust (krabi) heerst naar mijn idee een andere sfeer. In koh lanta beveel ik aan om als vrouw alleen in de drukke gebieden te blijven. Ik ging wandelen langs het strand rond 9.00 uur in de ochtend en beklom wat rotsen om zo een volgend strand te bereiken. Dat deden meer mensen. Helaas kwam er een Thaise man mij tegemoet lopen en dacht dat het een goed idee was om mij in mijn kruis te grijpen. Net op tijd sloeg ik zijn hand weg. Vervolgens sprak ik later die dag een andere dame alleen, zei vertelde dat ze 2 dagen daarvoor door de scootertaxi naar zijn privé adres werd gereden i.p.v. haar hotel en hard was weggerend. In een topje en short(wat je doet als t 30 graden is) over straat zorgt voor continue bekijks en gefluit door de locale mannen. Heel irritant. Voor mij blijft dit bij een eenmalig bezoek en nooit meer.

• 2Cultuur
    • 4Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 8Stranden

Alleen gereisd in maart 2019

• 8Melissa20-04-2018

Prachtig

Het eiland is prachtig Alleen de stranden vielen een beetje tegen. Veel activiteiten te doen. Ontzettend mooi natuur. Leuke aapjes gezien. Genoten van leuke barretjes. Top

• 10Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn

april 2018

• 7RonQuichotte16-08-2017

Lekker rustig eiland

Heerlijk rustig eiland waar je niet al teveel van moet verwachten maar waar je wel heerlijk een paar dagen kan vertoefen. Onderweg kom je langs ko phi phi waar je dus een dagje naar toe zou kunnen gaan (extreem toeristisch, ziet er prachtig uit op foto's maar is in realtiteit een op eenhoping van speedboten vol chinezen). Lanta is prima voor een paar dagen op een resort en beetje het eiland rond touren op een fiets of scooter. Minder druk verkeer hier.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Alleen gereisd in juni 2017

• 2Bella26-03-2016

Nooit meer

Wat beschreven wordt als een rustig eiland geld wellicht voor overdag maar zeker niet voor de avonden. Een en al herrie van barretjes eelkaar overstemmen en constant dezelfde keiharde monotone dreun. Vreselijk. Ik ben erg blij dat ik morgen weer naar het rustige Phuket ga, daar slaap ik tenminste rustig. Ik zal koh Lanta dus aan niemand aanbevelen tenzij je van luide muziek houd tot 5 uur in de nacht terwijl jij om 7.00 gehaald word voor een leuke trip. Waar je dus veel minder van geniet omdat je zo moe bent Door slaapgebrek

• 2Sfeer in stad
    • 2Omgeving
    • 2Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 2Stranden

Alleen gereisd in maart 2016

• 8Bart G10-07-2015

Heerlijk rustig en mooie natuur

Je moet niet aan de noord kant zijn. Ga halverwege aan de westkant van het eiland een accommodatie zoeken en het wordt alleen maar mooier, rustiger en authentieker hoe meer je naar beneden gaat

• 10Sfeer in stad
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9Esther21-07-2014

Site paradiasiaque

Lorsque l'on arrive à sortir des sentiers battus, le site est fantastique, les gens adorables, les plages très agréables.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

februari 2014

• 8Birgit6417-02-2014

Rustig eiland

Rustig leuk voor een paar dagen. Leuke snorkel trips en huur een scooter heel rustig eiland.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8jojo16-12-2013

Mooi eiland

Huur een scooter, op deze manier kan je veel zien. Cave, rubber bomen, national park, old town...

• 9Sfeer in stad
    • 8Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Anastasia12-12-2013

Mooi en zeer sfeervol

In eerste instantie vier nachten geboekt, uiteindelijk acht gebleven. Ik verbleef bij Phra Ae beach (Long Beach), mooi strand met fijn wit zand en je kan heel mooie, lange strandwandelingen maken. In de buurt veel leuke restaurantjes en barretjes, maar verwacht geen al te bruisend nachtleven. Koh Lanta is een heel relaxte bestemming, waar je in een fijne sfeer vooral tot rust komt.

• 9Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in november 2013

• 9jojo04-11-2013

Mooi eiland

Bij het hotel konden we niet in de zee, teveel stenen en te sterke stroming. Gelukkig een heerlijk zwembad erbij. The cave bezocht en oldtown.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2011