Hotel Shantaa Resort

1 review over Hotel Shantaa Resort in het Nederlands

Klein, knus en romantisch resort

wimboomsma
16-6-2010

In een mooie groots opgezette tuin gelegen resort. Kamers zijn sfeervol en ruim ingericht. Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. Leuk resort, maar miste toch een zwembad en tv op de kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shantaa Resort in Koh Kood / Ko Kut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shantaa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shantaa Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.