Bungalow Siam Cottage

3 reviews over Bungalow Siam Cottage in het Nederlands

Fantastisch!

Douglas
31-1-2016

Op een top locatie aan het strand voor ongeveer €15,-per nacht!

Het is eenvoudig maar schoon en het eten is top! Super service!

Great place !

Douglas
16-12-2012

Zie het als een strand huisje op IJmuiden of Bloemendaal eenvoudig maar netjes. De service is super en het eten is top!

Heerlijk vertoeven

tsjakkaaaa
1-7-2010

Ik heb hier van de winter enkele weken gelogeerd en heb het heerlijk gehad.

De bungalows zijn gelegen op Kai Bae Beach en zijn vrij basic (geen warm water, maar het went echt) Bed vond ik goed en voorzien van een klamboe.

Eigen douche en toilet.

Bungalow met fan kost het hele jaar door 500 baht per nacht en voor een bungalow met airco 800 baht per nacht.

Het resort met circa 25 bungalows ligt aan een heerlijk rustig strandje en het personeel Ta en June zorgen dat je in de watten wordt gelegd.

Ontbijten, lunchen en dineren kan je hier uitstekend en is erg goedkoop, blikje cola 20 baht, broodje 40 baht en een steak met frites 150 baht.

Nogmaals verwacht geen luxe maar het is hier echt relaxen met zeer vriendelijk personeel. En ook erg belangrijk: ik heb er nog geen russen gezien, enkel 's avonds bij het diner want dan komen ze goedkoop daar eten i.p.v. in hun 5 sterren hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Siam Cottage in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Siam Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.