Hotel Siam Beach Resort

Hotel Siam Beach Resortsterstersterster

6.9Voldoende

Thailand, Thailand, Koh Chang

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Siam Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

21 reviews over Hotel Siam Beach Resort

• 2018
    8Jimmy12-01-2018

Kom nog een keer terug!

Om even lekker te ontsnappen van het Nederlandse weer is Thailand zeker een ideaal land. Het eiland Koh Chang is zeker aan te bevelen en mede door Siam Bungalows, vriendelijk personeel en mooie bungalows. Kom hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

5Roos15-05-2011

vergane glorie

de ligging is prima, heerlijk rustig. 's Avonds kun je prima lopen naar een klein plaatsje nabij voor een hapje en een drankje. Ooit is het vast een mooi en smakvol resort geweest maar het is niet onderhouden. Alles is eigenlijk toe aan vernieuwing. Van de zonnebedden bij het zwembad tot de deur van je toilet en douche op je kamer. Ook het personeel is op een enkeling na, niet gastvrij. Kortom niet een plek om aan te raden

Gereisd met vrienden in april 2011

• 4marcia_agatz14-01-2011

Geen aanrader

Het siam beach resort beloofd met foto's heel wat. Maar weten net alle rotzooi buiten beeld te houden. Wat een hotel...rommelige receptie. Via een soort houten hangbrug, vol met losse planken met daaronder het riool en overige spullen naar onze kamer. Waar er een mieren kolonie woonde. De bedden waren echt slecht. Rugpijn en slapeloze nachten. Onvoldoende bedden bij een smerig zwembad en op het strand al helemaal geen bedjes te vinden. Leuk zijn wel de schommels aan de palmbomen. Het ligt aan lonely beach. Zo lonely dat je er niet wegkomt zonder taxi. Het restaurant...tja geen moeilijke dingen vragen zoals een likeur na het eten....ze schenken het eerste beste in, niet wat je vraagt en het verschijnt dubbel op je rekening. Dan nog de overvloed aan russische gasten tijdens ons verblijf, die een rare sfeer brachten. Nee, ik sla deze graag over!

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Brigitte24-07-2010

Super!

Heerlijke accommodatie op het strand, je kijkt vanaf je kingsize bed/kamer zo de zee op. Wij waren met 2 kleine kinderen en die vonden het ideaal. Fantastisch zwembad, lekker strand, heerlijk eten in het restaurantje op het strand(zeer uitgebreide kaart). Pizza's zijn fantastisch!Personeel zeer aardig en behulpzaam. Riante kamer met DVD-speler, flatscreen tv en waterkoker. Badkamer lekker ruim, alleen de toiletdeur sloot niet goed maar ach....als dat het enige is. Ontbijt was best te doen, hoeft ook niet gastronomisch te zijn. Wij waren er in het laagseizoen dus niet druk en zo krijg je alle aandacht van het personeel. Kleding laten wassen en komt gestreken terug. Al met al zeer de moeite waard en ik wil zeker een keer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Harry29-01-2010

Ben je met kleine kinderen: DOEN!

Dit is een fantastische plek als je met kleine kinderen bent. Neem een Deluxe Seaview kamer (begane grond) en je hebt een fantastisch ruime kamer met een kingsize bed en zeer ruim balkon OP het strand, uitkijkend over de zee. Je loopt zo de zee in, prachtig wit strand. Kamers zijn erg ruim en superschoon, worden elke dag opgeruimd als je bordje aan je deurknop hangt. Verder is er een groot zwembad voor als je even niet in het zand en in de zee wil. Ontbijt is niet bijzonder maar van de kaart in het restaurant is het eten heerlijk. Ze kunnen wel een beetje traag zijn, maar wie heeft er nu haast op vakantie. Erg aardig personeel, helpen koffers slepen en je kunt ze verder alles vragen. Als je een beetje luxe zoekt omdat je bv met kleine kinderen bent, terwijl je toch op een prachtig strand wil zitten is deze plek ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8D. de Jong27-10-2009

we hebben genoten!

Wij hebben hier 7 dagen gezeten. Toen we aan kwamen schrokken we wel even want als je alleen maar in 5 sterren hotels hebt gezeten en je komt daar aan ziet het er wat armoedig uit (buitenkant hotel). we kwamen ook met regen aan. Toen we eenmaal in ons pool villa zaten was alles wat we minder vonden gelijk weg...het was echt geweldig!!!!! Wat was dat mooi zeg, een heerlijk huisje met alles er op en er aan, en een super uitzicht! Ontbijt was inderdaad niet bijzonder. Avond eten in het restaurant was heerlijk, ze hebben een uitgebreide kaart. Wij hebben hier echt een top week gehad en zouden er zo weer naar terug gaan.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 5R.Snoek31-08-2009

Nooit meer

Zijn van 13 augustus tot 19 augustus hier geweest. Had in maart al contact met ene Jan-Coen die werkzaam is voor het resort over de negatieve recensie's welke ik had vernomen over dit resort. Dit werd door Jan-Coen allemaal van de hand gewezen. We hebben toen geboekt en ik moet zeggen het is allemaal heel erg armoedig. We hadden een beachfront bungalow geboekt ,welke pas gerenoveerd zou moeten zijn, maar deur van toilet en douche gedeelte waren niet te sluiten, de bungalow zat vol mieren welke via alle gaten en kieren naar binnenkwamen. Maar de grootste tegenvaller was toch wel het ontbijt, dit stelde echt 3x niets voor, en de zwerfhonden liepen gewoon in de ontbijtzaal bij iedereen te bedelen en werden er niet uitgestuurd.Het resort is misschien wel leuk voor bag-packers maar absoluut niet in prijs/kwaliteit verhouding. Wij betaalde 2000 Bath per dag, maar hebben in heel Thailand voor dit bedrag telkens in 4-sterren resorts gezeten. Dus voor ons nooit meer

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Rein van der Woord19-08-2009

Bungalows zijn top

Als je niet bang bent van koud water en hagedisjes, dan zijn de Hillside bungalows helemaal top. 650 baht in het laagseizoen, zelfs incl. ontbijt en je kunt gewoon gebruik maken van hetzelfde zwembad en strand als de 2,5 x zo dure hotelkamers naast het zwembad. Uitzicht is prachtig en als je een beetje oplet kun je in het restaurant ook prima eten voor weinig. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Frank Dijkstra29-06-2009

Heerlijke vakantie

Wij zet in Poolvilla E105. Perfecte locatie op het strand, de jacuzzi voor die nacht dat het regende (Juni = regenseizoen, maar nu super mooi weer) lekker grote TV om voor in slaap te vallen, prima roomservice en een grote koelkast die we zelf vulden met grote flessen rose, bacardi en frisdranken. Badkamer was wel een beetje spannend, want je hebt het gevoel dat de mensen op de heuvel zo naar binnen kunnen kijken, maar we hebben dat zelf geprobeerd en dat lukte niet.

Nog even gekeken bij andere kamers, maar dat zag er ook prima uit. Je kunt gewoon je voeten afspoelen voor de deur en volgens een Nederlands stel wat er zat, was er helemaal niets mis met de toileten of douches, behalve dat de klapdeuren wel mooi ogen, maar niet altijd even handig zijn als je haast hebt.

Wij komen volgend jaar zeker weer terug, waarschijnlijk zelfs in diezelfde pool villa.

Gereisd met partner in juni 2009

• 5diny van der Lugt11-02-2009

Het was een beetje armoedig allemaal

Het zag er een beetje armoedig en shabby uit.Het ligt op een toplocatie en er valt best wat van te maken.De bedden bij het zwembad waren een beetje versleten net als de handdoeken die je kreeg.Op het strand waren helemaal geen ligbedden

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • JacuzziAanwezig

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking