Hotel Mac Resort

Kleine hotelsWeer vandaag32°24°
Hotel Mac Resort
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mac Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mac Resort in het Nederlands

vergaande glorie

frouk
28-10-2016

Onze eerste indruk was teleurstellend!Aan de straatkant ziet er vervallen uit.

Eenmaal binnen heeft het wel een bepaalde sfeer zo aan het strand.

Alles is oud en slecht onderhouden,Zo zonde!

In z'n glorie tijd zal dit een leuk hotel geweest zijn.

Hotel ligt naast een bar waar de muziek kneitterhard staat!

Als je voor 2 uur niet wilt slapen is dat prima natuurlijk!

Na 2 nachten verhuisd naar het Awa Resort(heerlijk)

Geweldig hotel direct op het strand. Een aanrader

jmhjacobs
21-11-2012

Mijn vrouw en ik waren hier voor de tweede keer. De kamers aan het zwembad zijn verbouwd en zijn echt geweldig.Vanuit je kamer direct aan het zwembad en dan ook nog uitzicht over zee.'s Morgens een geweldig ontbijt op het terras en 's avonds heerlijk eten op het strand.

Zeer vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mac Resort in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mac Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.