Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa

Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa

8.5Fantastisch

Thailand, Thailand, Koh Chang

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Koh Chang Tropicana Resort & Spa voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa

• 9gaston_marloes26-01-2016

een tropische plek

Dit hotel heeft het beste strand van het eiland en er zijn genoeg restaurants in de buurt waar je kan lunchen en dineren. Je kan langs het strand een perfecte wandeling maken, neem geld mee om onderweg iets te drinken of te eten. Het zeewater is zalig. Neem af en toe een duik in het zwembad, kamer is goed verzorgd en ruim. Op het balkon kan je de was op hangen. Wij waren zeer tevreden over dit hotel met prachtige tuin. Huur een scooter in het dorp en verken het eiland, het eiland is wel in verval. Helaas

Gereisd met partner in december 2014

• 9kim10-09-2015

Top Hotel!

dit hotel uit gezocht na annulering vorige hotel van wegen een verbouwing. we kregen het enigste vrijstaand huisje helemaal vooraan. helemaal top!! het restaurant. ontbijt was prima.lunch ook. avond eten weet ik niet omdat we altijd buiten de deur hebben gegeten. up to you sea food. bij Semmy en zijn gezin. buiten op straat links aan de overkant voorbij de 7/11(winkel) in het hotel was het eten erg duur. ongeveer 2000 bath 2 volw en 1 kind en drinken. buiten rond de 500 tot 700 bath. er zat ook eigenlijk niemand in het restaurant savond. maar je kunt in de winkel alles krijgen en dat prop je gewoon in je minibar ;) het strand is niet om te liggen en of om in te zwemmen. tenminste niet in deze periode. Veel stenen koralen en rotsen in het water.(zie foto) niet te doen! de service in het hotel was goed en het hotel zelf echt top! wij gingen dit jaar echt voor onze rust en met onze zoon toch leuke dingen te doen. dus 2 weken in het hotel verbleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8linda en frits19-09-2014

Mooi hotel

Mooi park met mooie kamers. Wij verbleven in een vrijstaand huisje met een buiten douche en een buiten bad die zo groot was dat ik er bijna baantjes in kon trekken. Het huisje is erg mooi en groot met een groot bed, airco, minibar, kluisje en een veranda. Het park heeft een mooie tuin met leuke bruggetjes en overal vis in de vijvers die je kan voeren. Het ontbijt is super goed maar ik vind als je s'middags wat wil eten of een drankje wil doen de prijzen te duur dus wij gingen aan de straatkant wat eten. Het hotel heeft 2 zwembaden, 1 bij het strand en een met een bar aan de andere kant van het park. Het strand is wel oke maar wij zijn een stuk naar rechtst gelopen tot aan het rasta tentje waar het naar onze mening mooier is. Verder veel russen in dit hotel waar het personeel een beetje hun glimlach door verliest maar als jij als westerling vriendelijk doet dan zullen ze jou zeker anders behandelen als dat ze de russen behandelen. Verder een top tijd gehad hier.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Maartje20-05-2013

Mooi hotel, maar mist de oosterse vriendelijkheid!

Het hotel, verdeeld over laagbouw complexen en vrijstaande huisjes staat in een groene tuin en direct aan zee.

Het hotel ligt een kleine 10 minuten lopen van de hoofdweg. Waar je goed en goedkoop kan eten. Het eten in het hotel is relatief duur en niet heel bijzonder.

Het personeel is aardig, maar mist de 'oosterse vriendelijkheid'.

De kamers hadden mega bedden, waar je met 2 volwassene en 2 kinderen in kon slapen. De kamers werden ook goed schoon gemaakt.

Helaas is dit hotel ook ontdekt door de niet-goed-gemanierde-rus-met-kinderen.

Over het algemeen een goed hotel, maar mist net dat extra's om er nog een keer heen te gaan.

Gereisd in december 2012

• 8Sjors17-06-2012

Prachtige locatie, heerlijk duiken en bijkomen!

Tropicana resort biedt goede kamers. Het resort is redelijk schoon en comfortabel op een prachtige locatie, want het ligt direct aan het strand. Wel redelijk ver van de haven waar wij de nachtboot hebben gepakt. Het eten is prima en goed geprijsd.

Gereisd met vrienden in juni 2004

• 9D. Jansen17-02-2012

Prachtig resort!

Wij hebben het erg naar onze zin gehad in dit resort. We werden hartelijk verwelkomd met een drankje en warme handdoekjes en een schaaltje fruit op de kamer. Wij hadden een superior kamer geboekt. De kamer was sfeervol en ruim. Het bed was goed (lekker stevig en 250 cm breed!). Het kamermeisje maakte dagelijks prachtige creaties met handdoeken en bloemen op het bed. Wifi is gratis bij de receptie en op de kamer tegen betaling beschikbaar. Het ontbijt is goed en heel uitgebreid. Voor het avondeten kun je beter naar de hoofdweg gaan, daar is het lekkerder en goedkoper (eten met 2 personen kost tussen de €6 en € 15 euro, afhankelijk van hoe uitgebreid je wilt eten) Het resort ligt een paar honderd meter van de hoofdweg van het eiland. Het resort zit gelijk aan het strand en heeft een prachtige tropische tuin. Aan de hoofdweg (5 á 10 min lopen) zitten genoeg restaurantjes en café's en ook een supermarkt (7eleven) en verschillende pinautomaten.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8pamcop29-12-2011

Heerlijk hotel

Wij hebben hier 5 nachten in een vrijstaande bungalow geslapen en het was echt heerlijk. De bungalow was groot, mooi, goede bedden en er was een buitendouche. Helaas daar wel alleen koud water. Het ontbijt is er super en de tuin is echt heel erg mooi aangelegd. De bediening is zoals overal in Thailand super lief. Het is alleen niet meer zoals een paar jaar geleden helaas, dus je moet er wel wat geld voor neerleggen. Het enige minpuntje vond ik dat er 's avonds erg vaak luide muziek wordt gespeeld en dat dit tot in ons huisje te horen was.

Gereisd met partner in november 2011

• 10Astrid28-02-2010

Zeer relaxed

Een hotel in een mooi aangelegde tuin met groot zwembad met jacuzzi, waterstralen enz. Het restaurant aan de zee, mooier kon je dag niet beginnen en eindigen. Jammer dat het vertier zo ver weg was, maar elke dag muziek en/of dand bij restaurant. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2009

• 8H.Huijgen23-02-2009

Romantisch Resort

Door Thais reisbureautje in Bangkok hier naar toe verwezen. Hadden een twee onder één kap kamer geboekt: "upgrade" naar vrijstaand huisje met buitenbad. Wij zij eigenlijk in onze vier dagen niet van het resort af geweest, op loopafstand over het strand heb je links en rechts diverse eetgelegenheden. Op google earth kun je inzoemen-er verschijnen dan ook enkele foto`s-, het reseort ligt vlakbij een inhammetje waar je bij hoog water met een trekpontje jezelf kunt overzetten:

Gereisd met partner in februari 2009

• 8r van der steen 18-01-2009

goed prijs/kwaliteit

goed degelijk hotel ,mooie huisjes in een prachtige tuin, helaas wel vaak errug laag water bij t strand , moet je toch wel ver lopen in zee om te kunnen poedelen.ben er wel 2 keer geweest, zeer relaxt, (2007)

Gereisd met vrienden in januari 2009

Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa info