Bungalow
Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag32°25°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Koh Chang Paradise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

51 reviews over Bungalow Koh Chang Paradise Resort & Spa in het Nederlands

Relaxt

Nadine
16-11-2018

Dat je hier echt heel gelukkig van wordt, heerlijke bungalow naast olifanten. T.o. Ontbijt/lunch met heerlijke verse stokbroodjes, of vers fruit wel of niet geperst en natuurlijk een heerlijk massage huis. Zeer vriendelijke eigenaar met geweldig lieve hondjes. Je kunt als je wilt meegenomen eten en of drinken in de receptie eten waar je relaxt zit. Heb er een fantastisch verblijf gehad, zeer ontspannen.

Gereisd Met partner in december 2017

Fantastisch komen zeker terug!

Angelina Waterdrinker
13-11-2018

Fantastisch goed onderhouden resort met een heerlijk restaurant op het strand. Mooie shows op het strand. Prijs op straat gelijk aan het hotel waardoor wij ivm goede kwaliteit vaak in het resort bleven. Zwembad schoon en genoeg bedden en handdoeken. Ook service bij kleine klacht top. Komen erg graag nog eens terug!

Gereisd Met partner in maart 2018

Super!

Debby
5-10-2015

Een fantastisch resort met een schitterende groene tuin. Echt paradijs. Het eten was ook heerlijk en de bediening te leuk! Wij waren hier een week en hadden een bungalow aan het strand. Het zwembad ook heerlijk en prachtig gelegen. Vraag wel een bungalow zo dicht mogelijk bij het strand. Topper! Koh Chang kun je goed verkennen met een taxi die voor de deur staan!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

een waar paradijs

Michael
3-8-2015

ko Chang Paradise Resort is echt een super mooie accommodatie. Het is in alle facetten helemaal goed (huisjes, locatie tov andere plaatsjes, strand, schoonmaak van huisjes, de tuin, het ontbijt, het personeel).

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een uitstekend hotel een echte aanrader

J.A.Figee
17-3-2014

Een mooi . .gelegen hotel met vriendelijk personeel Mooie tuin met schitterend gelegen bungalows, vlak aan zee. Een uitstekend ontbijt.Mooi strand, sfeervol restaurant vriendelijk personeel, schone kamers.Als je 's morgens vroeg moet vertrekken vanwege de vertrektijd van nhet vliegtuid]g, krijg je een uitstekend ontbijtpakket mee.

Gereisd Met partner in februari 2014

Inderdaad Paradijs

Hans
26-7-2013

Wij zijn hier 18 dagen geweest en hebben 18 dagen genoten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was iedere dag goed en het eten in restaurant is ook zeer goed en betaalbaar. We hadden een bungalow op het strand voor onszelf en voor onze zoon 1 in de tuin in de tuin. Tuin wordt iedere dag ook zeer goed bijgehouden en ook dit ziet er allemaal keurig verzorgd uit. Wij hebben met hun service geen problemen gehad en wij kunnen onszelf ook niet zo goed vinden met klachten hierover. Stuur ons maar weer terug hiernaar toe. Voor degene die hier nog naar toe gaan, je zult er geen spijt van krijgen. Op loopafstand zijn er diverse andere restaurants, supermarkten en banken met pinautomaten. Daarnaast genoeg rijdende kraampjes voor een heerlijk sateetje, pannenkoeken, gefrituurde insecten e.d. voor belachelijk lage prijzen. Als je meer info wilt mail dan gerust.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige bungalows

Yvonne
8-4-2013

De tuin is te veel begroeid waardoor we veel last van muggen hebben gehad. Balie personeel erg vriendelijk maar het personeel in het restaurant is beslist niet toegankelijk. Ik heb verschillende keren gevraagd om "hot milk" voor mijn oploskoffie. Het werd geweigerd, wat er stond was lauw het werd in een schaal met water warm gehouden. Na een week heb ik het opgegeven en moest ik elke dag naar buiten om koffie te drinken. Ook het warm eten was niet warm (open schalen) en beslist niet wat je voor Thaise begrippen mag verwachten. Van de 14 dg vond ik het ontbijt slechts 3 dg goed. Ik vond 14 dg te lang voor het eiland, temeer daar er behalve het strand verder niet veel te doen is. Er waren veel Russen in het resort aanwezig, waarschijnlijk een aanbieding geweest want het waren beslist niet het type vakantiegangers. Geen overlast gehad. Van een strandverkoopster hoorde ik dat het vorig jr erg rustig was in het resort, ze zei letterlijk "only Rusia no good".

Gereisd Met partner in maart 2013

De receptie vraagt geld voor service

Nanny
4-4-2013

We hadden gedoken en in onze tas zat bij thuiskomst een duikpak van iemand anders. De persoon van wie dat pak was zat wel op dezelfde boot maar was van een andere duikclub. We gingen het duikpak afgeven bij de receptie en vroegen of ze die duikschool wilde laten weten dat zij het duikpak bij onze receptie konden ophalen. Dit wilde ze wel doen als wij hiervoor wilden betalen. We hebben het duikpak zelf bij die duikclub gebracht. De dag voor vertrek informeerde we hoe laat we zouden worden opgehaald en dat was niet bekend. Als ze het reisbureau op het eiland voor ons moesten bellen dan kon dat wel alleen rekende ze daar ook lokale telefoon kosten voor. Wij hebben onze eigen mobiel gebruikt want normaal is dit service van het hotel om de gast te laten weten wanneer die vertrekt

Gereisd Met partner in maart 2013

Hotel met heel veel regels en das niet FINE

Antoinette
4-4-2013

ligbedden mogen niet op het strand. De handdoeken mogen pas na 9 uur 's morgens op de bedden worden neergelegd als je dat eerder doet dan riskeer je 500 bath FINE . Zelf mee genomen eten en drinken nuttigen op het strand of mij het zwembad dan riskeer je 500 bath FINE. Ongevraagd spullen van de schoonmaakkar halen dan riskeer je 200 bath FINE. Als je een zwerfhond mee wilt nemen in je huisje dan riskeer je 2000 bath FINE. Zo ook voor roken op het strand of duiken in het zwembad. ik hoef niks van de schoonmaakkar, geen hond in mijn huisje dus hier allemaal geen behoefte aan om het te doen maar de bordjes en de regels zijn hier overdreven en niet FIJN!!

Inderdaad: een paradijsje

Lex
27-1-2013

Het resort bestaat uit een verzameling bungalows in een fraai aangelegde en onderhouden jungle tuin direct aan net strand. Sommige bungalows bieden uitzicht op zee. De huisjes zijn zonder meer comfortabel. Onze 'Garden de luxe' bungalow beschikte over airco, tv, dvd speler, koelkast met minibar, mogelijkheid om koffie te zetten. een prachtige, ruime badkamer met douche en bad en een sfeervolle veranda. Tijdens het ontbijt zullen gourmands moeite hebben een keur aan (koude en warme) gerechten te weerstaan. Het complex beschikt over een mooi zwembad met whirlpool en een uitstekend restaurant (direct aan het strand). Het stuitende 'handdoekje leggen' is verboden. Op overtreding staat zelfs een boete. Helaas wordt er niet gehandhaafd. Degenen die zich aan de regels houden zullen dus hun badlaken in het zand moeten uitspreiden. En genoegen moeten nemen met het uitzicht op onbezette ligstoelen, voorzien van een handdoek. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Gratis wifi.

Gereisd Met partner in januari 2013

Bungalow info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Chinese, Engels, Europees-Aziatisch, Frans, Internationaal, Italiaans, Steaks, Thais, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Koh Chang Paradise Resort & Spa in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Koh Chang Paradise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.