Vakantiepark
Hotel aan zeeWeer vandaag32°25°
8,1

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Klong Phrao Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiepark Klong Phrao Resort in het Nederlands

oke, maar geen aanrader

Cecil
16-12-2011
  • Onderkomen7

Pluspunten:

- de kamer (deluxe room met uitzicht op het meer)

- de mooie ligging aan het meer

Minpunten:

- het onderhoud van strand en zwembad! Echt een bende, wat zonde! De stoelen liggen overal, de kussens zwerven overal, er wordt niets opgeruimd (flesjes/blikjes etc.)

- restaurant: bediening niet echt vriendelijk, tafels vies, wordt slecht opgeruimd, gevolg: veel mieren

- het overschot aan Russen, overal het algemeen erg luidruchtig en onfatsoenlijk

Klong prao is wel een relaxed strandje op Koh Chang. Ga niet bij het resort eten maar loop even een stukje langs het strand, richting het noorden, daar zitten leuke restaurantjes, heerlijk eten met je blote voeten in het zand!

Gereisd met partner in januari 2011

Goed waar voor je geld. Let wel op.

Verhoeven
13-8-2010
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

M.n. de kamers in de C-categorie zij iets "te eenvoudig": geen wastafel met warm stromend water en de kamer heeft geen extra stopcontacten.

Er wordt geen derde bed bijgeplaatst voor een kind, die slapen dus op een matras op de grond, tenzij je een kamer hebt met bijvoorbeeld 2 dubbele bedden.

Eten op terras aan zee is fantastiesch. Goede kwaliteit en ongeevenaard uitzicht met dito zonsondergang. Wapen je tegen de zandvliegjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima prijs/kwaliteit,mooie ligging!

Marion en Marcel
15-7-2009
  • Onderkomen6

Hier 12dgn verbleven,mooie ligging aan binnenmeer en tevens direct a/h rustige Klong Prao strand.Zwembad idem mooi gelegen aan strand/zee.Standaardkamers eenvoudig,doch schoon,hebben op verzoek wel andere kamer gekregen met mooie ligging a/h meer,i.p.v.onder conferentieruimte.Ontbijt ruime keuze,eetzaal gedeeltijk overkapt,a/h meer,niet luxe,wel netjes. Eten in restaurant prima voor redeljke prijs,massage mogelijkheden etc.Wel scooter nodig,wil je jezelf tenallen tijden makkelijk kunnen verplaatsen.Dus ga je voor rustige,tropische ligging,hier goed vertoeven!Alleen veel last gehad van Sunflies/zandvlooien,partner niet.....

Gereisd met partner in april 2009
2008

Je krijgt wat je betaald

Kika de Korver
28-10-2008
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Prima resort! Ziet er prachtig uit!

Als je hier wil verblijven gaan niet voor de standard room! Dat hadden wij helaas via onze organisatie gekregen. Deze kamers zijn onder een zaal die zij verhuren voor feesten! En het ergste, wanneer de 'buren' naar het toilet gaan of gaan douchen komt het in je kamer via het douchputje weer omhoog!!!! En die stank is niet te harden! Ze hebben ons wel een andere kamer gegeven na deze twee klachten.

Nog een min puntje: water in de koelkast is gratis en dat op je kastje staat niet (???) in alle hotels waar wij eerder verbleven in Cambodja, Vietnam en Malysia was het toch echt andersom!

Personeel in het restaurant was zeer vriendelijk! Het eten was ook erg goed!! Strand was heerlijk! Zwembad ook helemaal top! Ontbijt genoeg keuze! Dus ga lekker voor de dure kamers en het is je geld helemaal waard!!

Gereisd met partner in oktober 2008

'Back in Paradise'

C.Verhage
7-9-2008

In april 2008 verbleven wij voor 10 dagen in dit geweldige resort. De accomodaties zijn in cottage- of kamers in gallerij, rondom een prachtige lagune. Het strand is bereikbaar via een 'romantisch'bruggetje over de lagune. Kamers varieren in prijs en zijn van alle gemakken voorzien. het eten behoort tot het beste in de omgeving. Iedere avond BBQ. aan het strand met o.m. verse vis en garnalen

onder begeleiding van een ondergaande zon. Wat kan het leven toch aangenaam zijn! Het ontbijt is eveneens een belevenis. Het resort heeft een groot zwembad en tal van andere faciliteiten. Het gehele complex is zeer ruim opgezet. Het personeel is uiterst vriendelijk. Een minpuntje: Tijdens ons verblijf waren er opvallend veel russen, en iedereen die hiermee wel eens te maken heeft gehad, weet wat ik bedoel. Maar verder een echte aanrader!!

Gereisd anders in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Klong Phrao Resort in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Klong Phrao Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.