Hotel KC Grande Resort

Hotel KC Grande Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°23°
8,6

8 reviews over Hotel KC Grande Resort in het Nederlands

Toplocatie!

pieter
23-1-2014

Hotel was goed voor elkaar met vriendelijk personeel.

Wij sliepen in de villa's aan het strand. Was niet echt super groot maar gewoon goed voor elkaar. Alleen de douche was verouderd.

Gereisd met partner in januari 2014

prettig hotel

Ester
11-5-2011

Leuk hotel op een mooie locatie. De 'superior beach bungalows' zijn prima maar wel behoorlijk duur in vergelijking met elders. Prachtig, rustig strand met mooie zonsondergang als je geluk hebt! Lopend naar het zuiden zowel langs het strand als over de weg tref je een keur aan restaurantjes en winkeltjes. Prima ontbijt in het hotel, lunch en diner kan je veel lekkerder en goedkoper nuttigen!

Gereisd met partner in januari 2011

Geweldig hotel!

Suzanne Bruinekreeft
21-7-2010

Begin oktober 2009 hebben wij onze huwelijksreis doorgebracht op het KC Grande Resort op Koh Chang. We hadden de Sea View Grand Suite en deze kamer was in 1 woord: GEWELDIG!!!! Wat een top accomodatie, super groot, lekker bed, luxe badkamer, tweede toilet, twee flatscreens, een groot privé balkon en om het af te maken een jacuzzi op je balkon!!! De kamer werd elke dag grondig schoongemaakt en we waren zeer tevreden over het personeel, iedereen was zeer aardig en ze deden alles voor je! Het strand is mooi, een rustige plek, maar toch ook een lange winkelstraat waar je lekker kunt eten en boetiekjes kunt bekijken. We hebben er echt van genoten en onze vakantie kreeg een dikke 10. Dit hotel, en dan met name de luxe kamer, is een echte aanrader!!!!!

Gereisd met partner in juli 2010

goed gelegen locatie

mirjam
29-11-2009

wij hebben half novemberr 2009 een beachbungalow gehuurd. het resort ligt op een perfecte locatie, aan het strand, en aan de voorkant een straat met winkels.

Het restaurant vonden wij niets voorstellen, wel voor het ontbijt, wat je direct aan het strand kan nuttigen, maar voor lunch of diner weinig uitstraling.

In de avond zetten alle restaurants hun tafels op het strand. Het strand wordt dan omgetoverd in een soort boulevard, erg leuk!!

De kamers vonden wij vergane glorie en waren aan een opknapbeurt toe, zeker gezien de prijs die wij betaalden.

Wij zijn het hele eiland over geweest en dit resort lag wel op de meest levendige plek. Op het eiland zijn prachtige andere plekken maar dan wel verder van de bewoonde wereld af.

tips

aan de overkant van 24 7 shop zit een kiosk waar je excursies kan boeken, moeder en dochter runnen de zaak en zijn zeer behulpzaam. Daar kan je ook de was laten doen voor 40 baht de kilo.

Gereisd met partner in november 2009
2008

Beslist een aanrader!

Boer
31-12-2008

Wij hebben hier na de Kerst 2008, 7 dagen doorgebracht, in een superior bungalow. Werkelijk fantastisch. Eerder gelezen dat het gerenoveerd kon worden en dat is gebeurd. Valt werkelijk niets op aan te merken. Wij zaten in bungalow 227. Het oude zwembad lag voor de deur, 15 stappen en je was op het strand. Het enorme nieuwe zwembad heeft een kindergedeelte en een poolbar. Eten op het resort is duurder (maar nog steeds een fractie vd prijzen in NL dus waar hebben we het over...) maar voor 250 bath heb je bijv. een heerlijke salade.

Perfecte keuze voor een relaxe strandvakantie.

Gereisd met partner in december 2008

Schitterend gelegen resort

C. Boer
31-12-2008

Wij hebben hier na de Kerst 7 dagen doorgebracht in een superior bungalow. Werkelijk fantastisch. Eerder gelezen dat het gerenoveerd kon worden en dat is gebeurd. Valt werkelijk niets op aan te merken. Wij zaten in 227. Het oude zwembad lag voor de deur, 15 stappen en je was op het strand. Het enorme nieuwe zwembad heeft een kindergedeelte en een poolbar. Eten op het resort is inderdaad duurder (nog steeds een fractie vd prijzen in NL dus waar hebben we het over...) maar voor 250 bath heb je bijv. een heerlijke salade.

Perfecte keuze voor een relaxe strandvakantie.

Gereisd met partner in december 2008

2007

Wij hebben de laatste 5 dagen van onze rondreis door Thailand in het KC grande resort mogen vertoeven.

Het is een schitterend gelegen resort met een wit zandstrand. Wij hadden de standard room en betaalden 52 EURO per nacht incl. ontbijt. Ons huisje keek uit op de zee tussen 2 andere huisjes door. Wil je eerste rij hebben, kies dan voor kamer 101-103-107-109-11-115-117-119. Eerste rij betekent 15 stappen zetten en je ligt in het water.

Vanuit het resort is het 3 minuten lopen naar de boulevard van white sand beach. en je kunt langs de kust heerlijke eettentjes vinden die 's avonds hun tafels op het strand zetten. Het is niet druk op het strand maar ik denk dat als de nieuwe appartementen klaar zijn het wel wat drukker zal worden.

Tips:

Huur een brommer voor 4 euro per dag en struin de westkust af

Trip naar Koo Kut

Trip naar Cambodja (Angkor Wad)

15 palms leuke strandtent

KC bar, vuurshows

Haal drinken en eten niet bij het resort zelf, is namelijk 2 keer zo duur

Gereisd met partner in november 2007

De laatste dagen van ons verblijf in Thailand hebben we hier doorgebracht. Het is een heel mooi resort met huisjes aan de zee of iets daar achter. Wij hadden de superior room en die lag iets naar achteren en was uitstekend. Lekkere bedden en iedere dag netjes gepoetst. Het ligt op het einde van een reeks hotels en barretjes, dus het was lekker rustig. Nu waren wij hier ook in de eerste week van oktober en was het nog niet zo druk. Het eiland wordt gelukkig nog niet overlopen door het toerisme. In de avond zetten alle restaurantjes hun tafels op het strand en is het heerlijk toeven en eten. Aan de voorzijde zijn ze een 80-tal apartementen bij aan het bouwen (klaar eind december 2007), maar daar hadden wij totaal geen last van, omdat het huidige resort zich aan de achterkant bevindt. Wij hebben Koh Chang (olifanteneiland) in ieder geval weer uitgerust verlaten.

Gereisd met partner in oktober 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel KC Grande Resort in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel KC Grande Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.