Hotel Coconut Beach Resort

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Coconut Beach Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Coconut Beach Resort in het Nederlands

Met oudere kinderen

een heerlijke relaxplek

Conny
6-4-2012

Ons bungalowtje lag op het strand, heerlijk om te zitten op de veranda met de zee voor je neus. Let wel op de zamdvlooien die aan het eind van de middag beginnen te bijten! Het restaurant is gespecialiseerd in vis, je eet hier je vingers op bij al het lekkers op je bord, echt een culinair genot!

Mooi resort

Marion
20-12-2009

Hier begin december 2009 een 5 tal dagen verbleven met man en 2 kids van 8 en 9. Mooie kamers, mooi zwembad. Goede housekeeper. Heerlijk, uitgebreid ontbijt en diner ook prima. Wil je een keer iets anders, dan loop je het dorpje in of over het strand naar een van de andere resorts aan de baai. Water is niet niet tropisch blauw, strand is klein bij vloed. Veel verkopers komen langs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coconut Beach Resort in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coconut Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.