8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Cliff Beach Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Cliff Beach Resort in het Nederlands

Prachtig ressort aan de zee

Maureen
3-1-2012

Het ressort ligt prachtig aan de zee met grote Lotus bungalows beneden en tegen de Cliff een aantal andere kamers met prachtig uitzicht op de zee. Het bovenste zwembad heeft ook een prachtig uitzicht. Het vergt wel een flink aantal trappen om er te komen.Vriendelijk personeel. Het ontbijt redelijk . Een prachtig gelegen Spa .

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

super

jose
27-8-2010

Heerlijke plek,rust klein paradijsje.Wij hadden een 6 pers bungalow met 3 pers.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

heerlijk hotel

Astrid
5-1-2009

Hotel Cliff Beach Resort op Koh Chang, is een vriendelijk, goed onderhouden hotel. Goed bereikbaar. Restaurant op het strand, met mooi uitzicht. Massage boven de zee, heerlijk ontspannen. Vriendelijk thais personeel. Ontbijt redelijk. Uitgebreide kaart voor lunch en diner. Voor kinderen is er spaghetti, pizza en hamburger te bestellen in het restaurant. In de zee kun je goed zwemmen, kanoën, vissen etc. Speedboat huren voor één dag om 4 omliggende eilanden te bekijken. Lotus family bungalows liggen aan het strand in een mooie tuin, met airco in woon- en slaapkamer. Thai houses liggen hoger op de cliff. Schitterend uitzicht maar wel een aantal trappen lopen! Internet aanwezig, maar goedkoper om in het dorp te internetten (1 baht per minuut) Badhanddoeken op het strand en bij het zwembad aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

2006

Waren de accomodatie aan het renoveren Voornamelijk de buitenkant was echt nodig

Verder goed en leuk resort

Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cliff Beach Resort in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cliff Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.