Hotel Chai Chet Resort

Met oudere kinderen

Schitterende ligging

kees
24-10-2010

Resort is prachtig gelegen op 50 mtr vh strand en aan een kleine vissershaven. Het resort ligt op het midden van het eiland, ga je noordelijk dan wordt het drukker en ga je zuidelijk dan wordt het meer natuurlijker en rustiger. Vanaf het resort naar de hoofdweg is zo,n 300 meter en daar zijn wat winkels en restaurantjes, ook zitten er een paar scooter verhuurders en dat is hier zeer aan te raden, de weg is rustig en je kan nog eens een waterval o.i.d. bezoeken. Zeer vriendelijk personeel en goede service. Ontbijt/buffet is goed te doen maar als je er wat langer zit gaat het vervelen.

prachtige ligging en mooi resort

yvette hermans
21-4-2010

mooi hotel met zwembad, prachtige ligging aan een groot zandstrand .

Bungalow met airco tv ijskast en ruim. Ontbijt ok, lunch en diner niet zo schitterend maar dan heb je in de buurt andere mogelijkheden.

Toch een aanrader qua ligging en accomodatie voor zijn prijs.

Nieuwe villa's met kamers direct aan zee met strandstoelen superprachtig

dubbel van de bungalow die wij hadden

maar toch proberen waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chai Chet Resort in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chai Chet Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.