Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag32°23°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Amber Sands Beach Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Amber Sands Beach Resort in het Nederlands

Paradijsje!

Anoniem
10-5-2013

Prachtig kleinschalig resort aan de rustige oostkant van het eiland. Hier geen toerisme, maar rust, natuut, beachfront huisjes, lieve mensen! In het restaurant kun je heerlijk eten, maar ook in het naastgelegen restaurant. Mensen zijn zo gastvrij. Fruit valt uit de bomen, kajak mag geleend worden, leuk zwembad, kortom wakker worden in de natuur met het strand aan de voeten. Dit is echt een paradijsje.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Paradijs op aarde!

Anoniem
9-5-2013

Kleinschalig resort aan de oostkant van het eiland. Weg van het toerisme. Hier is het echt super vertoeven, alles klopt hier. Van styling, zwembad, beachfront huisjes tot zalig eten. Mensen zijn zeer vriendelijk, regelen alles voor je achter de schermen zodat je heerlijk kunt genieten van je vakantie. Hier zijn is gewoon genoeg! Naast dit resort kun je ook heerlijk eten in een gezellig lounchetentje. Verder is hier niet veel, behalve natuur. Wakker worden met uitzicht op zee! Hier vertoef je echt in Thailand op je eigen stukje eiland!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Als je elke nacht wil stappen is dit hotel niet zo geschikt (kwartiertje met de auto naar de stad) maar verder is dit echt een heerlijke plaats. De kamers zijn ruim en schoon, het zwembad kijkt uit over zee, de kaart is eenvoudig maar verrukkelijk (het italiaanse ijs..... En veilig want de eigenaren zijn zuid afrikanen en snappen westerse hygiene), de tuin is prachtig, de bedden slapen echt heeeeerlijk.... Rustige locatie maar wel twee restaurantjes in de buurt.

Gereisd met partner in april 2011

Paradijsje op Koh Chang

Irma
18-7-2011

Eind 2010 hier 5 dagen verbleven. Ligging is pracht direct aan zee; niet op drukke deel van het eiland maar dit is met taxi binnen 15 minuten bereikbaar.

Kamers in het beach house zijn super: direct aan strand/zee.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en service bewust. Niets is te veel. Excursies kunnen ter plekke geregeld worden; je wordt opgehaald bij het resort.

Eten in het restaurant is lekker, bediening OK

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Warme accommodatie

Hanneke Baerends
7-2-2011

Ik was redelijk laat met het boeken van accommodatie, mijn eerste twee keuzes waren al vol. Via de website Iamkohchang vond ik Amber Sands Beach Resort, op de website gerekend tot de zes beste accommodaties van Koh Chang.

Direct per mail contact opgenomen en binnen twee uur te horen gekregen dat er plek was en we van harte welkom waren.

De eigenaren, Julian & Cheryl Cowburn, zijn hele warme persoonlijkheden, die hun uiterste best doen je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Ook al ligt dit resort niet echt in de buurt van het centrum, het is voor mij absoluut de accommodatie waar ik mijn volgende verblijf op Koh Chang weer ga doorbrengen.

Gereisd met vrienden in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amber Sands Beach Resort in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amber Sands Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.