Koh Chang

Reviews over Koh Chang

Heerlijk Eiland

frouk
    28-10-2016

White sand beach is leuk voor 2 dagen/nachten.Eten op het strand is super gezellig!Scooter huren en het eiland ontdekken moet je zeker doen! Watervallen is n leuke ervaring maar geen dagbesteding.Ban Pe pier is zeker de moeite waard.Eten bij Buddha View is n aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

mooi eiland

colinda
    31-1-2016

Koh chang is een mooi eiland. Wel jammer dat het hier en daar zo rommelig is. Per scooter is het goed te verkennen. De weg gaat niet helemaal rond het eiland. dus als je de andere kant wil bezoeken dat is het een eind rijden. Langs de kust liggen kleine eilandjes waar je lekker heen kan peddelen in je kano. Wij waren er in januari en vonden het gezellig druk. met hoog water zijn de stranden klein. Het reizen vanaf het eiland gaat heel makkelijk. Er rijden busjes naar bangkok en dat kost ongeveer 600 bath pp. Ook kun je met de speedboot naar bv koh mak of koh kood. dan vertrek je vanaf het zuiden van het eiland. Naar koh mak is het 400 bath pp .

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 20 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooi!

Jolanda den Exter- van de Bult
    20-10-2015

Het verblijf op Koh Chang heb ik als heerlijk rustig ervaren, geen keiharde muziek of dreunende bas. Het heeft een mooie natuur en is mijn inziens voor de rustzoeker. Natuurlijk zijn er barretjes, maar die zijn gewoon gezellig!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Groen ongerept eiland!

Debby
    5-10-2015

Super mooi eiland! nog heel groen zonder teveel bebouwing. Bij aankomst zaten de apen al langs de weg. Erg heuvelachtig wat het zo mooi maakt. Uitgaan doe je in white sand beach, maar in de andere plaatsjes zijn genoeg leuke eettentjes. Deed mij aan het koh samui van vroeger denken. Maar 1 hoofdweg loopt er over het eiland. Nu gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Niet echt wat wij er van hebben verwacht

Ans en Wichert Bruinink
    9-8-2015

Wij zijn ruim 2 weken op Kho Chang gebleven. In 3 verschillende resorts gelogeerd, van vieze kamers tot nette kamers gehad. het strand was af en toe echt vies met aangespoelde rommel. de geur van het open riool afschuwelijk en het afval wat men overall neer gooit wordt of is een groot problem, tenminste voor ons als tourist. Voor de lokals zelf? De olifanten rit was niet leuk, de mahut William prikte met een pikhouweel steeds op het hoofd van de olifant als deze niet onmiddelijk deed wat hij vroeg ook werd ons door de zelfde mahut olifanten marmer aangeboden, bah!

Gereisd Met partner in maart 2015
Koh Chang scoort een 8,2 uit 10, op basis van 118 reviews