Hotel Buffalo Bay Vacation Club

HotelWeer vandaag31°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Buffalo Bay Vacation Club voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Buffalo Bay Vacation Club in het Nederlands

Mooie plek

tine
2-4-2011

zeer veel waar voor zijn geld. Prachtige rustige baai. Mooie hutten en zeer vriendelijk personeel. Lekker eten en een heerlijke massage hut.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buffalo Bay Vacation Club in Ko Phayam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buffalo Bay Vacation Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Buffalo Bay Vacation Club scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.