Hotel Sawasdee

Hotel Sawasdee

We hebben een aantal aanbieders voor Sawasdee voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sawasdee in het Nederlands

Op sterven na dood

Hans
12-8-2012

Waarschijnlijk een van de eerste hotels in Khon Kaen. Toen 15 jaar geleden de straten nog niet werden bevolkt door 'farangs' was dit hotel al een begrip. De tand des tijds heeft stevig geknaagd aan dit hotel maar de staff is nog altijd vriendelijk en behulpzaam. Engels is weliswaar een probleem maar als Thais-sprekende 'farang' ondervind ik daar geen last van. Het hotel beschikt over enkele suites (die gerenoveerd zijn) en die zijn prima. Hoewel de overige kamers oud en sleets zijn, zijn ze ruim en hebben ze goede (schone) bedden. De warmwater koker en de gratis koffie zijn een leuke geste. Dit hotel is niet geschikt voor verwende reizigers (daarvoor zijn er in Khon Kaen meer dan genoeg andere hotels) maar ben je op zoek naar een goedkoop en centraal gelegen slaapplek, dan kun je in het Sawasdee prima terecht.

In de wandelgangen vernam ik dat het hotel te koop is gezet. Dat betekend hoogstwaarschijnlijk dat de hoognodige renovatie voorlopig uitblijft.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Geen hoogvlieger, wel erg vriendelijk

Hans
29-1-2011

Gelegen aan Na Meuang Rd, een drukke winkelstraat in het centrum van Khon Kaen. De markt, nachtmarkt en Oasis Shopping Centre zijn op loopafstand. De receptie ziet er netjes uit en dat dekt niet de lading, want de gangen en kamers zijn duidelijk slachtoffer van de tand des tijds.

De kamers zijn ruim, redelijk gemeubileerd aan de achterzijde van het hotel voorzien van een balkon, met uitzicht op de parkeerplaats. Leuke geste is een warm water koker en gratis (oplos)koffie. Eenpersoons kamers hebben internet en computer. Personeel aan de balie is vriendelijk maar men spreekt (zo goed als) geen Engels.

Ontbijten kun je beter ergens anders doen !

CONCLUSIE: Zeer eenvoudig hotel dat eigenlijk dringend gerenoveerd zou moeten worden. Met name de gangen en de badkamers moeten worden opgeknapt. De Ligging is prima, de service vriendelijk maar onhandig, op zichzelf ook wel charmant. Prijs/kwaliteit is redelijk. Al met al een redelijk hotel voor één of enkele nachten.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sawasdee in Khon Kaen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sawasdee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.