Khao Yai (Nationaal Park)

Khao Yai (Nationaal Park)

vakanties Khao Yai (Nationaal Park)

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Khao Yai (Nationaal Park) voor je op een rij gezet:

Thailand Online
Thailand Online
Van Verre
Van Verre

Reviews over Khao Yai (Nationaal Park)

• 8Christel19-01-2014

Wat een mooie plek!!!

Echt een aanrader om te doen.wij zijn met lokale gidsen gegaan. We logeerden in Pak Chong. Er is weinig tot niets te doen. De meesten Thaise mensen aldaar spreken geen woord Engels, toch hebben wij er twee fijne dagen gehad.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 9pamcop06-01-2012

geweldige plek

Super mooi national park, alleen het enige nadeel is dat alles in het Thais is en er geen Engels wordt gesproken. Maar juist ook dat heeft dan ook weer zijn charme.

• 8Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in november 2011

• 9Torben Lynge Madsen30-05-2011

Et dejligt sted

Imponerende natur med mulighed for at se mange forskellige dyr og fugle. Skal specielt fremhæve at natture med spotlight giver mulighed for at se dyrene tæt på.

Gereisd met partner in april 2011

• 10Gerard07-08-2010

Schitterende natuur

Hebben een trekking gedaan door de jungle. Drie uur lopen dwars er door heen. Ook met onze kinderen (7 en 9 jaar) was dit goed te doen. Veel gezien onderweg apen, schorpioenen, een piton, andere slangen (giftig en niet giftig), eekhoorns, varanen en als klap op de vuurpijl tegen de avond 8 wilde olifanten. De natuur is overweldigend en de woutreuzen moet je gezsien hebben. Ook twee watervallen bezocht en ook dat blijft leuk.

• 10Sfeer in stad

juli 2010

• 8Ineke 27-06-2010

Fantastisch park met veel natuur

Heel mooi groot nationaal park met mooie natuur. Er zijn ook veel dieren te bewonderen. Mooie riviertjes en watervallen, bloemen en veel groen. Kortom, de moeite waard om een wandeling te gaan maken.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Monique R.18-01-2010

Zonder conditie niet doen!

We maken een trekking van ruim 8 kilomter door de jungle in Khao Yai N.P. We gaan onder begeleiding van een gewapende gids. Met een open truck vertrekken we naar het N.P. Onze bus kan de steile wegen in het N.P. niet aan. We krijgen een soort witte kniekouzen aan, die we over onze broeken dragen. Deze moeten de bloedzuigers weren en dat is geen luxe. De witte stof maakt de zwarte beestjes direct zichtbaar. De tocht is prachtig, maar zwaar en uitputtend. We gaan heuvel op met behulp af en toe met behulp van lianen. Het is extreem warm, maar vanwege de muggen en bloedzuigers dragen we lichaambedekkende kleding. We horen en zien gibbon-apen en slaan nog op de vlucht voor een zwerm killerbee's. We zien sporten van tijgers en olifanten, maar die zien we helaas niet. Wat echt gaaf was: we gingen niet langs geëikte baden. Onze gids hakte met een mes een weg door het woud. Wat een belevenis. We eindigen bij een schitterende waterval: Haew Suwat waterfal.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2001

• 8Olaf12-05-2008

Het park en de wandelingen die je er kunt maken zijn geweldig. Met een beetje geluk spot je er nog wat wild. Gibons, makaken, olifanten, beren, div. vogels, veel insecten, herten, varanen en slangen. Een paar prachtige watervallen en schitterende bloemen en bomen. Buiten het park is er weinig te beleven. Ligt een beetje aan de guesthouse waar je zit, maar mijn indruk is dat het overal wel een beetje hetzelfde is. Duur en ongezellig. Uitgaan kun je nergens, maar daar kom je hier ook niet voor.

• 1Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd in mei 2008

• 10Corinne23-06-2007

werkelijk waar een prachtig natuurgebied waar nog veel wildlife te vinden is (olifanten, tijgers, beren, herten, slangen, apen, stekelvarkens, krokodillen, enz) hebben een track van ruim 3 uur gelopen met een gids dwars door de jungle, zijn naar de bekende Haew Suwat Waterval geweest uit de film "the beach", hebben 3 miljoen vleermuizen uit hun grot zien vliegen en hebben de nachtsafari gedaan (die helaas iets tegenviel). In 1 woord: TOP!!!

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Arjan04-05-2007

Niet ver van Bangkok en de moeite waard om te bezoeken. Olifanten, toekans, gibbons, makaken, krokodillen, beren. Van alles kun je er tegen komen. Leuke tochten door de jungle. Voor overnachtingen zitten veel hotels, guesthouses richting Pak Chong.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in maart 2006