Bungalow Our Jungle House

8.4Fantastisch

Thailand, Thailand, Khao Sok (Nationaal Park)

8.4Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Bungalow info

• Kinderopvang
Meer bungalow info

9 reviews over Bungalow Our Jungle House

• 10arjenirene29-10-2012

Fantastische ervaring middein jungle, schoon+goed

• WAUW!
    • Ruim opgezet gebied met her en der wat ´boom´hutten. Wij sliepen in het Thaihouse en Forest treehouse. De laatste heeft geen buren etc. zaklamp lenen bij receptie...erg spannend! Tuurlijk zijn er beestjes maar we hebben er geen kunnen ontdekken in beide huisjes en de klamboe vouwen we altijd onder het matras en zo slaap je perfekt! heerlijk eten. Dit was een hoogtepunt van onze vakantie. onze kinderen vonden het Thai house leuker. Hier slapen ze samen op een zoldertje. Tip...leen grote banden bij receptie zodat je in de rivier kunt dobberen. Wifi in restaurantje. heel aardig personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9helma04-07-2012

geweldige plek midden in de natuur

Geweldige plek, midden in de natuur.Onze boomhut lag vlak aan de rivier met uitzicht op de cliff. Hoe vaak maak je in je leven mee dat je zittend op je balkon, vroeg in de ochtend een groep wilde apen voorbij ziet trekken? Het boomhuis is very basic maar wat heb je eigenlijk nodig, het is niet erg om met koud water te douchen bij 35 graden. Het bed is met een klamboe afgedekt zodat je geen last hebt van beestjes. Personeel is erg gastvrij en behulpzaam! Het eten is helemaal super, smaakvol en zeker niet duur!Ik had de kok graag mee naar huis genomen! Internet is in het restaurant gratis via wifi. De excursies zijn prima geregeld met ervaren gidsen die ons op veel dingen attent hebben gemaakt(met dank aan Pau) Enige minpuntjes... , het kei harde matras,geen handdoeken wissel,daar moesten wij om vragen,de keuken sluit om 21.00.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Nad en Keun23-08-2010

Mooi in de Jungle

Het blijft de Jungle dus beestjes heb je zeker! Het was even wennen het 1e nachtje in ons 'Mango House', maar als je 's ochtends wordt gewekt door apen rond je huisje is dat wel heel bijzonder. Simpel maar schoon en goed onderhouden. Het National Park was helaas niet geheel geopend door veel regenval, maar zeer mooi. Het blijft inderdaad erg vochtig in de Jungle maar ook dat hoort erbij. Muggen helaas ook. Vriendelijk personeel/eigenaren. Leuk en ruim opgezet 'resort'. Zeker leuk om meegemaakt te hebben voor een paar nachtjes.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Kenny en Jeanette Stam24-04-2010

Voor de natuurliefhebber!!!!

Our Jungle House behoort tot een cluster van lodges aan het begin van het Khao Sok National Park, en ligt afgelegen in de jungle. Wij verbleven 4 nachten in het Romance Treehouse en vonden het geweldig! We hadden uitzicht op een klein riviertje en een rotswand dat 150/200 mtr rechtomhoog rees boven de jungle uit. De kamer had een kingsize bed met klamboe, soort buiten badkamer en een grote veranda, dit alles een meter of 10 van de grond. Het resort ligt midden in het regenwoud en gelukkig leven er allerlei dieren in de jungle, soms komen die ook een kijkje nemen :-) maar de kamers worden elke dag perfect schoongemaakt en de klamboe en fan doet de rest. Het eten in het restaurant is prima maar sluit om 20.30 uur, dus na een vermoeiende dag vroeg naar bed! Om bij je huisje te komen moet je door de jungle lopen dus een zaklantaarn is een must. De Belgische manager is erg vriendelijk en het personeel behulpzaam. Mooie trips geboekt: vooral de lake trip en jungle hikes met ervaren gids.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Brigitte, Peter en Max10-01-2010

Geweldig

Our Jungle House ligt echt midden in de jungle. De rust is overweldigend. De boomhutten zijn basic, maar dat kun je midden in de jungle verwachten. Wie dan "piept" over een gaatje in het dak of heel af en toe een dier in zijn hut moet misschien maar niet naar de jungle gaan. Eten in het restaurant is uitstekend en zeker niet duur. De leiding is overigens niet in handen van een duitser, maar van een zeer vriendelijke belg. Hij leidt het resort samen met een thaise vrouw en beiden zijn zeer behulpzaam. Khao Sok is een aanrader voor degenen die de jungle willen ervaren. Een verblijf in Our Jungle House is dan wat ons betreft een van de beste keuzes die je kunt maken.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 6Suzanne27-12-2009

wat een nachtmerrie

We logeerde in de ' honeymoon treehouse' maar het was een ware ramp. Het was er zo vochtig dat de hele bungalow verstikt rook. Aan de bovenkant zaten gaten waardoor we ook meerdere onverwachte bezoekers binnen kregen zoals een vleermuis. We logeerde in een prachtige omgeving, maar ik zou hier nooit meer terug komen.

Gereisd met partner in december 2009

• 9de Haan18-08-2009

Prachtig park

My jungle house ligt op een prachtige plek langs de rivier. Je kunt daar niet zwemmen, maar wel onder begeleiding in een autoband de rivier afdrijven. Het park is milieuvriendelijk van opzet: geen airco, wel klamboes, douchen met onverwarmd water. Het restaurant biedt heerlijk eten en je kunt met vragen altijd terecht.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Sanne29-12-2008

Prachtige plek maar duur en onaardige staff

Mooie locatie midden in de jungle aan de rivier. Boomhut was echt een geweldige ervaring, 's nachts veel dierengeluiden, je voelt je echt midden in de jungle! Wij zaten in de simpelste boomhut, verder te Westers deze lodge met een onaardige Duitse eigenaar. Met veel te hoge prijzen volgens Thaise begrippen. Eten valt ook tegen, te duur! Wil je een tour boeken, doe dat dan ergens anders voor de helft van de prijs (dat deden wij, maar dat vond de eigenaar niet zo fantastisch..) Genoeg plekjes in de buurt om heerlijk Thais te eten. Khao Sok is echt supermooi! Een tocht naar het meer is echt een must als je hier bent, met overnachting op een floating house..heel bijzonder!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Bungalow Our Jungle House info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

• Soort gerechtenAziatisch, Europees-Aziatisch, Lunchpakketten, Thais, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats