Lodge Khao Sok Valley Lodge

8.9Fantastisch

Thailand, Thailand, Khao Sok (Nationaal Park)

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Khao Sok Valley Lodge voor je op een rij gezet:

Lodge info

Meer lodge info

7 reviews over Lodge Khao Sok Valley Lodge

• 9Marvin en Linsey, Nederland 19-11-2013

Khao Sok's nr 1 accommodatie!

Alles hierboven geschreven is waarheid.. Khao Sok Valley Lodge is de beste keuze in prijs/kwaliteit verhouding voor verblijf in Khao Sok! De hutjes zijn simpel, maar voorzien in iedere basisbehoefte en zijn bovendien schoon! Mr. Bao is de uitvinder van Service en Gastvriendelijkheid! Echt een top gozer, wat het verblijf naar een absoluut hoger niveau tilt. Boek bij hem de 2 daagse rafthouse trip en je zult waar voor je geld krijgen.. Ik zal over 30 jaar mijn kinderen nog naar mr bao sturen, want vergeten doe ik hem niet!

Gereisd met partner in november 2013

• 9sjoerd06-09-2011

Back to Basic, maar fantastisch!!

Als in de nabijheid van Koa Sok wilt overnachten, en wel in 'back to basic' style is dit de plaats. Mr Boa is een fantastische man die je veel kan vertellen over de jungle.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8karen28-08-2009

fantastisch

super lieve familie bao rafthouses waren echt geweldig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Joris29-07-2008

Echt een aanrader

Deze zomer toevallig in deze Lodge geweest.Vlak bij de rivier niet zo druk we sliepen in een familiekamer voor minder dan 700 bath per nacht. Schone toilet en nette douche in lodge. De kookkunst van de familie is voortreffelijk. Echt een aanrader.Eigenaar Mr Bao en familie weten erg veel van de omgeving en heeft oog voor de natuur. Met kinderen diverse tours mogelijk. voor zeer weinig geld incl. overnachting in oerwoud ( op het meer)Mr Bao gaat zelf mee. Gelukkig ga je niet met een grote groep.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Lodge Khao Sok Valley Lodge info