Hotel SENTIDO Graceland Khao Lak Resort & Spa

Hotel SENTIDO Graceland Khao Lak Resort & Spa

8.7Fantastisch

Thailand, Thailand, Khao Lak

Op vakantie geweest naar SENTIDO Graceland Khao Lak Resort & Spa?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Graceland Khao Lak Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

3 reviews over Hotel SENTIDO Graceland Khao Lak Resort & Spa

• 8Geert21-04-2015

Prachtig Resort

Heel mooi hotel, met alles erop en eraan (soms wat teveel). Minpunt voor ons was dat het redelijk afgelegen was en te voet naar het centrum er niet inzat. Tijdens de dag is er enkele malen een gratis shuttlebus naar de bewoonde wereld, maar s'avonds ben je aangewezen op taxi's. Eten was zeer lekker ontbijt en avondeten in buffetvorm en soms s'avonds a la carte. Minpunt is een slechte kennis van de Engelse taal aan de receptie. We kregen de tweede dag ok een waarschuwingsbrief dat we in de kamer niet mochten roken. Dat hadden we niet gedaan, en bij navraag bleek het om een andere kamer/gast te gaan. Jammer, de receptie kon beter.

Gereisd met partner in november 2014

• 8Karin19-01-2014

Uitstekend hotel

Uitstekend hotel, prima prijs/kwaliteitverhouding. Vrij nieuw waardoor in goede staat.

Pluspunten: - gratis WiFi - uitstekend ontbijtbuffet - prima service - lekker eten

Minpunten: - prijs eten is in het hotel vrij duur vergeleken met het strand en khao lak zelf. - schoonmaak en onderhoud matig - gratis shuttlebus rijd maar 2x per dag en zet je af op zeer ongunstig punt waardoor je in khao lak alsnog de taxi moet pakken. Bus rijd om 11.30 en 14.00 uur, niet 'S avonds - bijna geen parasols bij het zwembad en aan het strand waardoor je, als je een beetje schaduw wil, al vroeg een handdoek moet gaan leggen wat ik heel vervelend vind. Parasols die er wel waren, waren veelal stuk.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Marly06-10-2013

Fantastisch!

Super! Wij zijn hier geweest van tot 16tot27sept Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen! Overal in het hotel Zijn ze erg aardig!! Als er iets was stonden ze meteen klaar!zelfs als we geen zin hadden om te lopen brachten ze ons naar de kamer De deur openhouden,drinken bijschenken stoel aanschuiven! Bij de receptie was er 1ontzettend goed sprekende en verstaanbare vrouw Annie zei heeft ons erg geholpen!

Het buffet is erg goed vers en lekker Echt super! Het eten in het restaurant was wel lekker maar duur vergeleken met khao lak en omdat het niet druk in het hotel zelf was hebben we veel buiten de deur gegeten

Onze kamer was super.met een eigen stukje zwembad !Met elke dag nieuwe flesjes water en schone badhanddoeken en zwemhanddoeken 2x per dag.

Je kon elke dag een shuttle bus regelen(werd vanuit het hotel gratis geregeld) naar khao lak Excursies kun je in het hotel boeken maar ook in khao lak zelf ze hebben veel leuke dingen!

Gereisd met partner in september 2013

Hotel SENTIDO Graceland Khao Lak Resort & Spa info